Cadouri pentru noi si pentru cei dragi!

Buna, fetelor!
Daca tot am vorbit zilele trecute despre cadourile potrivite pentru Ziua Indragostitilor si am vazut ca v-a placut articolul, m-am gandit sa va mai ofer cateva idei de cadouri, nu neaparat pentru aceasta zi ce se apropie, ci pentru diverse ocazii de care ne lovim in fiecare zi.
Poate ca multe dintre voi s-au lovit de o lipsa de inspiratie exact atunci cand se apropia ziua de nastere a mamei, a unei surori sau a celei mai bune prietene.
Chiar si eu simt ca nu mai am idei exact atunci cand am cea mai mare nevoie de ele.
Asa ca astazi o sa bifam cateva astfel de ocazii si chiar si eu ma voi inspira de aici pentru zilele in care nu voi sti ce sa le cumpar. :)

Se apropie cu pasi repezi ziua unei prietene foarte bune si eu prefer sa fiu pregatita din timp si sa nu las totul pe ultima suta de metri. Asa ca m-am gandit ce prefera ea. Stiu ca e atrasa de bijuterii, asa cum toate suntem atrase de ele. Ii plac mai ales cele de argint, pentru ca nu am vazut-o niciodata purtand auriu.
Asa ca un set compus din lantisor, cercei si inel mi se pare foarte potrivit.
Eu cu siguranta as fi incantata sa primesc asa ceva. Si pentru ca de fiecare data cand aleg un cadou ma gandesc si la acest aspect (daca mie mi-ar fi pe plac), cred ca si ea s-ar bucura de acest set.

Pentru ca nici 8 martie nu este atat de departe, imi place sa ma gandesc si la cadourile posibile pentru mami. In fiecare an mi se pare o grea decizie pentru acest cadou. Nu este pretentioasa si sunt sigura ca orice as cumpara ar face-o foarte fericita, dar mie imi place sa stiu ca ii cumpar ceva folositor. :)
Asa ca o caseta pentru bijuterii mi s-ar parea potrivita. Am ales una maro, al carei model mi se pare superb.
Ar avea in ordine toate bijuteriile, fara a le rataci. Toate vor sta frumos asezate in compartimentele special create pentru ele. :)

Si, pentru ca Ziua Indragostitilor este totusi o zi speciala, nu putem sa nu ii ajutam si pe domnii care sunt in pana de idei. De aceea am ales si pentru ei un cadou superb pe care sa il daruiasca persoanelor iubite.
Un inel cu perla naturala este o alegere perfecta. Modelul este cu siguranta pe gustul oricarei femei. Este finut, rafinat si de bun gust. Cred ca orice femeie ar fi incantata de un astfel de cadou. :)


Deocamdata ma opresc aici, dar cu siguranta zilele urmatoare o sa mai descoperim si alte idei de cadouri pentru persoanele dragi din viata noastra.
Gasiti optiunile mele de astazi la BePrecious, alaturi de o multime de alte bunatati, numai bune de oferit sau de primit. :D


Voi ce cadouri alegeti de obicei pentru cei dragi?

Comentarii

  1. tare frumoasa este caseta pt bijuterii :)

    catalina
    www.ebonyvintage.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. :) e tare simpatica. nici mie nu mi-ar strica una :D
      pupici!

      Ștergere
  2. imi place mult inelul, este mai deosebit

    http://albastruintens.blogspot.ro/2014/02/wishlist-de-luni-si-o-noua-colectie.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING