Ce imi place astazi?

Neata, fetelor!
M-am trezit cu o foarte buna dispozitie si o mare dorinta de a face wishlist-uri. Cred ca este activitatea mea favorita si pe fiecare site am cate un wishlist fooooaarte mare si sper ca intr-o buna zi sa reusesc sa cumpar tot ce este acolo. :)

Si pentru ca Romwe ne ispiteste de fiecare data cu noi promotii, este de inteles ca wishlist-ul de pe acest site se lungeste pe zi ce trece. :D

Astazi am mai adaugat cateva hainute pe care mi le-as dori, chiar si o pereche de incaltari. :)

Haideti sa vi le arat si voua:
www.romwe.com/color-block-fake-leather-yellow-jacket-p-66811:9ca8c55185d5fdb013939eb6c87cd767.html?cherryqueendee
Aceasta jacheta in doua culori m-a cucerit, mai ales prin design, asa ca am adaugat-o direct in cos pentru ca probabil va fi prezenta in urmatoarea mea comanda. :) Sper doar sa nu iasa de la reducere prea curand, pentru a avea timp sa strang banutii necesari. :)

www.romwe.com/lace-up-black-frosted-ankle-boots-p-42364.html?cherryqueendee
Intotdeauna am fost o fire sportiva asa ca nu puteam sa ii trec cu vederea. Ii admir de foarte multa vreme si sper sa le vina si lor randul. Ii puteti gasi si voi aici.

www.romwe.com/romwe-check-print-zippered-green-slim-pants-p-79528.html?cherryqueendee
Nu as fi crezut ca o sa imi placa astfel de pantaloni dar acum chiar ma vad purtandu-i si placandu-mi foarte mult. Rascolind site-ul, am dat peste ei si privirile mi-au ramas atintite, neputand sa se mai dezlipeasca.. :D Sper sa ii iau si pe ei intr-o zi si mai sper sa mi se si potriveasca :)

www.romwe.com/asymmetric-elastic-pocketed-buttoned-denim-dress-p-70359.html?cherryqueendee
Si, pentru a incheia intr-o nota feminina, am lasat pentru sfarsit o rochita simpatica, din denim, pe care nu am ezitat sa o adaug pe lista. :) Nu sunt o mare fana a rochitelor datorita faptului ca nu prea ma avantajeaza, dar parca pentru aceasta m-as risca. :D

Voi ce spuneti? Va plac alegerile mele?
Daca doriti sa faceti propriile alegeri, puteti sa verificati lista de hainute reduse, de la Romwe.

http://www.romwe.com/SPRING-FESTIVAL-SALE-c-436.html?alice?cherryqueendee
Continuing the carnival sale
Over 1800 styles, up to 80% off
Start from $2.99
Time: 2/11/2014 ---2/17/2014
Don’t miss, girls!





Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. s-a scumpit acum dar o astept sa revina la reducere. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Jacheta e foarte frumoasă. :)
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, wow, ce misto e jacheta aia! M-as simti super purtand-o!
    Si pantalonii sunt pe gustul meu!

    Miaamm, miaaamm...asa spun! :D

    Pupici dulci!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D:D si eu m-as simti bine purtandu-le pe toate.. :D:D hihih
      pupici, scumpa mea

      Ștergere
  4. Toate sunt frumoase si imi plac :) as comanda si eu dar pacat ca pachetul vine la posta vamala

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca de ceva vreme toate pachetele mi-au venit acasa. :)
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING