Revenirea la origini

Buna fetelor!
Nu am mai vizitat de multa vreme site-ul Miniprix. Desi in trecut am dat o serie de comenzi la ei, chiar una dupa alta, de ceva vreme nu am mai avut timpul necesar sa il analizez asa cum merita.
Dar iata ca asa cum toate vin la vremea lor, a venit si timpul pentru Miniprix.
Pentru ca l-am luat la puricat destul de bine, nu puteam sa nu zaresc si cateva bunatati pe care sa le adaug intr-un coltisor de pe wishlistul din capsorul meu. :D

Am vrut sa gasesc o pereche de blugi scurti, dar pentru ca nu am gasit ceea ce imi doream, m-am orientat catre o pereche de blugi lungi, pentru ca de fiecare data cand intru intr-un magazin, pantalonii imi fura imediat privirile.

Acestia albi mi se par adorabili iar pretul este super micut, pentru felul in care arata. Chiar mi-i doresc si sper sa pun manuta pe ei cat mai curand. Imi place modul in care sunt croiti si cred ca ar fi perfecti pentru vara. Cu un top simplu si o pereche de sandalute intr-o nuanta deschisa cred ca ar arata de minune.

Nici de data aceasta nu am reusit sa fug de categoria pentru barbati. Iubi merita toata atentia asa ca i-am ales si lui ceva. Daca va fi cuminte, poate il voi cadorisi cu o pereche de pantofi din piele.
Acestia imi plac tare mult. Culoarea este potrivita pentru temperaturile de afara iar modelul este pe placul meu. Pretul mi se pare tare bun pentru calitatea lor.


Am ramas placut surprinsa sa vad ca au o sectiune speciala cu haine xxl, pentru ca in majoritatea magazinelor online nu prea exista marimi mari.
Chiar ar fi o sectiune utila in toate magazinele, pentru ca persoanele sunt diferite si asa ar trebui sa fie si marimile disponibile.

Voi ati comandat pana acum de la Miniprix? Cum vi s-au parut hainutele?



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING