Nude, please!

Buna, fetelor!
Nu stiu cum sunteti voi, dar de o perioada incoace, sunt din ce in ce mai atrasa de tot ce e nude. De la rujuri si oje si pana la pantofi dama, care oricum nu trebuie sa lipseasca din nici o garderoba. Asa cum pantofii negri sunt un must-have, cam asa sta treaba si cu pantofii nude.
De fiecare data cand purtam rochite in culori deschise, cel mai potrivit ar fi sa folosim in partea de jos incaltaminte nude.
Asa ca, aruncand o privire pe Matar.ro, am zarit doua perechi absolut superbe, pe care le-as purta si eu la evenimentul pentru care ma pregatesc in vara. :D

Imi place tocul oglindit, mi se pare tare simpatic. Stiti ca am si eu o portiune asemanatoare la unele botine, asa ca si acesti pantofi sunt pe placul meu. Mi se par potriviti pentru un eveniment elegant, alaturi de o rochita pe masura.
A doua pereche pe care am ales-o este un pic mai clasica, mai putin sofisticata, dar arata la fel de bine. Pielea intoarsa ecologica arata foarte bine pe aceasta culoare, iar detaliile decupate confera un aspect chic.

Preturile sunt si ele rezonabile, ba chiar la prima avem si o reducere destul de buna, de 30%, care e destul de tentanta. :)

Voi ce spuneti? Pentru care dintre cele doua perechi ati opta? Mie imi plac ambele dar sunt usor diferite ca si stil. Prima pereche mi se pare ceva mai eleganta si mai sofisticata.
Totul depinde si de rochia care va completa tinuta. Daca rochita e ceva mai simpla, merge a doua pereche, pentru ca are si detaliile decupate care incarca un pic modelul. Daca rochita este mai delicata, mai diafana, as merge pe prima varianta. :)
Dupa ce imi voi cumpara rochita, atunci ma voi decide si asupra uneia dintre aceste perechi :)

Voua va plac pantofii nude? Cu ce rochite i-ati purta?



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING