Cartea saptamanii: Naluca si Naucul

Buna, fetelor!
Deja devine un obicei care imi place tare mult si pe care sper din suflet sa reusesc sa il respect in fiecare saptamana. Am mai intrerupt o data sirul recenziilor pentru ca timpul nu mi-a mai permis sa citesc, dar sper ca acum sa gasesc minutele necesare pentru a duce la bun sfarsit cat mai multe povesti minunate.
Am un wishlist lung cat o zi de post si pana cand nu pun manuta pe toate cartile de acolo, nu ma las. :)

Revenind la centrul articolului de astazi, vreau sa va spun ca de cand am auzit de aceasta cartulie, am nu m-am lasat pana cand nu am pus mana pe ea si mai ales ochisorii, pentru a-i descoperi continutul minunat.
A fost la inaltimea asteptarilor, ba chiar poate si un pic peste.
Imi place mult si coperta, pentru ca ilustreaza foarte bine cele doua personaje principale, Alona Dare si Will Killian.

Intamplarile sunt povestite din ambele perspective, si pentru asta primeste un mare plus din partea mea. Cel mai mult iubesc astfel de relatari. Stiti deja ca seria Chimie perfecta, care e una dintre favoritele mele, este povestita tot din 2 perspective.

Alona Dare este cea mai populara fata din liceu, co-capitan al echipei de majorete si este deja in clasa a 12a. Asta pana cand moare, lovita fiind de autobuzul scolii:
"Nu e vina mea ca m-am nascut frumoasa, cu par blond si matasos si un simt ascutit a ceea ce lumea NU trebuie sa poarte. Si totusi, viata mea nu e perfecta, mai ales de cand am murit. Calcata de autobuzul scolii plin cu tocilari. Sa existe oare o soarta mai oribila ? Se pare ca da... ma fac nevazuta, faptura mea dispare si reapare, fara sa o pot controla. Si, peste toate, singura persoana care poate sa ma vada sau sa ma auda este Will Killian, un ratat si un fraier TOTAL, iar el refuza sa ma ajute!"

Will este un baiat cu multe probleme. Este considerat ciudatul scolii, dar nici acasa nu ii merge prea bine. Mama lui il tot forteaza sa mearga la psiholog, ba chiar incearca sa il duca la un ospiciu.
"Mama crede sa mi-am pierdut mintile. Psihiatrul meu vrea sa ma inchida intr-un ospiciu.  Practic, viata mea e tare naspa. Si asta a fost inainte ca Regina Balului sa inceapa sa ma bantuie.  Alona Dare a fost o adevarata pacoste cand era vie; moarta, e si mai rau.
Mda, eu pot sa vad, sa aud si sa ating fantomele. "

Dar, chiar daca nu vrea sa recunoasca, si Will are nevoie de ajutorul Alonei, pentru ca un spirit rau incepe sa il bantuie si Alona e singura care ii poate fi de folos.
Incep intr-un final sa se accepte, desi Alona continua sa fie la fel de superficiala. Si ea ascunde ceva in adancul sufletului ei, ceva de Will trebuie sa descopere.

Intamplarile sunt relatate intr-un ritm destul de alert, astfel incat nu aveti timp sa va plictisiti. Eu am avut impresia ca privesc un film, si ca personajele sunt chiar cele desenate pe coperta. :)
Este o carte care se citeste foarte usor si pe care eu chiar as vrea sa o recitesc, fara teama de a ma plictisi.

Pentru toate cele care iubiti acest gen de carti, fantasy, cred ca este o lectura obligatorie. Va veti amuza dar va veti si intrista impreuna cu personajele. :)

Puteti gasi cartea in libraria online cu (,) care deja v-am obisnuit, Libris. Pe langa reduceri, au si transport gratuit, ceea ce ma face sa revin mereu pe site-ul lor. :)


Acum haideti impreuna sa vedem si recenziile celorlalte fete:
Ana
Iulia
Gabriela


Comentarii

  1. Suna bine cartea! Eu mai am o carte citita la activ, asa ca mai am recenzie si pt saptamana viitoare. Dar o sa-mi fac timp sa mai termin macar una zilele astea, ca tare m-am lasat pe tanjeala...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu esti inaintata iar eu in urma.. dar recuperez in vacanta. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Cred ca mi-ar placea! Coperta arata bine, e sugestiva.

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca ar fi ok de citit cand ai mult prea multe pe cap si vrei altceva :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce poveste draguta.Chiar m-ar atrage carticica asta, pare siamuzanta si sf :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. :D chiar e tare dragutica. :) sa o citesti daca ai ocazia :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING