OOTD: The Real Winter

Buna, fetelor!
Va spuneam zilele trecute ca sper sa ajung acasa.. .:))) poate va intrebati de ce nu eram prea optimista, asa ca astazi o sa va arat cam cum e iarna pe la mine. 
Nu am mai avut o iarna atat de grea de foarte multa vreme si la cum erau temperaturile acum cateva saptamani, nici nu ma asteptam sa mai vad zapada. :)

Si pentru ca am primit saptamana trecuta si ghetutele mele de la Romwe, am zis sa le scot la plimbare astazi si sa le testez un pic. :)
Aluneca, pentru ca au talpa destul de finuta, dar in rest sunt perfecte. Astept totusi zile mai calduroase pentru a ma putea bucura de ele.

Gecuta e tot de la Romwe. V-am mai aratat-o si cu alta ocazie. Stiti ca e una din preferatele mele. E atat de calduroasa incat imi vine sa o port mereu. Are blanita doar in jumatatea superioara, dar asta nu o impiedica sa fie foarte confortabila si "culcusabila", asa cum ar spune iubitul meu. :)

 Pantalonii pe care i-am purtat sunt cei de la Outlet Prix, cu talie inalta, care sunt perfecti in aceasta perioada. Desi nu le pot pune talia in evidenta, ma feresc de frig foarte bine. Talia inalta este mereu bine venita, pentru ca eu nu suport sa simt frigul pe la mijloc. :)

Caciulita si fularul le-am cumparat acum mai multi ani de la un magazin din orasul meu si le-am potrivit de minune. Nu erau un set, dar eu asa l-am format si imi face placere sa le port impreuna. :)

Geaca - AICI
Pantaloni - AICI
Cizme - AICI

La voi cum este iarna? Mormanele de zapada sunt la fel de mari sau le intrec pe ale mele? :)




Comentarii

  1. Un outfit potrivit pentru iarna:)

    Ce mari sunt troienele de zăpadă! Și la mine a nins mult de tot și nu-mi place deloc :(

    Te urmăresc prin GFC și facebook:)
    Te aștept și pe blogul meu: http://ebonyvintage.blogspot.com/

    Catalina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu sunt o fana a temperaturilor scazute.. :) sper sa se incalzeasca rapid :D
      pupici!

      Ștergere
  2. You're so sweet!!! Arati ghidus tare cu caciulita... :)
    Iti vine bine gecuta si sunt convinsa ca e calduroasa!
    As fi vrut sa vad mai bine cizmulitele, dar am tras cu ochiul pe site si-mi plac!
    Sa le porti sanatoasa, draga mea!

    Troienele...de iarna adevarata! :)

    Hug and kisses, Dienusa!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) multumesc, draga mea!
      O sa mai fac si alte tinute cu cizmulitele.. astazi am fost mai mult pe fuga dar am vrut neaparat sa va arat troienele.. :)))
      pupicei, scumpa!

      Ștergere
  3. culcusabila :)) imi place exprimarea :D cizmulitele-s faine. eu m-as incumeta cu ele si acum :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daa.. :)) si mie imi place.. :))
      pai si eu m-am incumetat ca parca prea imi sunt dragi. :D
      pupici!

      Ștergere
  4. eheee...noroc cu viscolul asta ca nu le scoteai din sifonier, mai!!! Acum, mai e un pic si vine primavara:)))
    Duminica frumoasa, sa ai si calduroasa...fireste!

    RăspundețiȘtergere
  5. faine, ce sa zic...sa te bucuri de ele!!!
    Sa ai un weekwnd calduros!

    RăspundețiȘtergere
  6. omg, ce nameti!
    outfitul e fain, dar nu ti-a fost frigut?? eu maimbrac cu ditamai fasul si dardai, desi la mine e soare, temperaturi destul de mari si niciun pic de zapada.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nuuu.. :)) geaca e atat de calduroasa... nici nu poti sa crezi... :D si oricum s-a mai domolit frigul, fata de zilele trecute.. :D
      te pupacesc!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place.. :D e si preferata mea.. :D
      te pupacesc!

      Ștergere
  8. You look lovely :) There is lot of snow behind you :)
    If you'd like to follow each other (gfc/bloglovin/g+), just let me know. xx

    Maja
    http://modern-muffin.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare drăguţă e acea căciuliţă! ♥
    Iar gecuţa îţi vine foarte bine :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai, ce zapada mare ai acolo, incredibil!! La mine in Timisoara s-a dus tot, nu mai este pic de zapada, spre bucuria mea :P
    Tu arati minunat, imi mult de tot geaca, mai ales gandindu-ma cat de calduroasa trebuie sa fie, iarna pun confortul mai presus de orice! :P
    Sa le porti cu placere! :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine s-a dus chiar foarte greu si cu o mocirla urata.. :( care ma deprima.. :)
      ma bucur ca iti place gecuta. chiar e super calduroasa si pufoasa.. :D
      multumesc frumos
      pupicei!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING