Mic Haul: Beauty Stuff

Buna, fetelor!
V-am vorbit mai demult despre problemele tenului meu din aceasta perioada. Va spuneam ca ma confrunt cu zone care par uscate si se descuameaza usor, desi am un ten predispus la ingrasare.
Aveam nevoie neaparat de un ulei pe care sa il folosesc din cand in cand si o crema intens hidratanta, dar care sa fie potrivita pentru un ten mixt, asa cum este al meu.
Dupa ce am facut cateva cautari, am plasat si o comanda si am ales Aoro, pentru ca am gasit preturile potrivite.

Produsele au venit foarte atent ambalate, in folie cu bule, pentru o protectie crescuta. Cutia a fost impecabila, fara nici un fel de deteriorare. Imi place sa vad o astfel de atentie la magazinele care ne livreaza diverse produse, pentru ca se evita riscul de a se deteriora produsele cumparate.

In cutie am mai primit si factura si inca o foaie cu detalii despre toate produsele primite. Unele dintre ele nu aveau descriere pe site dar am primit informatiile de care aveam nevoie, in interiorul coletului. Am gasit informatii despre utilizarea produselor si despre efectele acestora.


Pentru ingrijirea pielii, am ales uleiul de struguri de la Saloos, pentru ca este potrivit pentru tenul gras. Am avut de ales intre acesta si cel de jojoba. Initial am vrut sa le iau pe ambele, dar am renuntat la cel din urma pentru ca nu se potrivea atat de bine tenului meu. Desi parca pe viitor mi-as dori sa ii dau o sansa sa vad cum se comporta.
Oricum sunt foarte multumita de alegerea facuta, pentru ca am folosit deja acest ulei de cateva ori si mi-a placut efectul. Dar nu va dezvalui mai multe pentru ca vreau sa ii dedic un review separat.

Din aceea categorie de ingrijire a pielii am ales si crema intens hidratanta de la La Roche Posay despre care am citit lucruri bune. Inca nu am inceput-o pentru ca sunt in teste cu o alta crema. Dar cat de curand o voi deschide pentru ca sunt nerabdatoare sa vad ce poate face. :D:D

Aveam nevoie si de un deodorant asa ca l-am ales pe cel de la Dove, Invisible Dry, pe care il iubeeeeesc. O sa va spun alta data de ce. Dar deocamdata va dezvalui doar ca face ceea ce promite. Iar aroma specifica produselor Dove este una perfecta pentru mine. :D

Asa cum probabil stiti deja, la fiecare comanda, aveti dreptul sa alegeti si o mostra, din cele disponibile in ziua in care plasati comanda. Eu am ales mostra pentru samponul BC Bonacure Repair Rescue de la Schwarzkopf pe care deja l-am folosit si despre care cel mai probabil o sa va vorbesc alta data mai pe pe larg. Chiar ma gandesc sa il cumpar si in varianta full size, mai ales ca nu are un pret exagerat. :)

Pe langa aceste produse, cumparate pentru mine, in pachet mai era prezent si setul pe care l-am oferit iubitului meu de Ziua Indragostitilor si pe care l-ati vazut deja aici. :)

Acestea au fost ultimele mele cumparaturi de care sunt extrem de multumita. :)

Voi ce achizitii ati facut in ultima perioada?
Ati folosit vreun produs din cele cumparate de mine? :)



Comentarii

  1. Deodorantul il folosesc de mult timp si e preferatul meu, nu am gasit nimic mai bun. Sunt curioasa cum este uleiul de struguri, astept review-ul tau :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca si eu o sa raman la acest deodorant pentru ca deja il iubesc
      vine in curand si review-ul pentru ulei :)
      pupici!

      Ștergere
  2. Si eu am facut o comanda la ei, o sa scriu despre ea curand. Sa le foloseseti cu drag. Te pup

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faine produsele! Cu siguranta crema de la La roche posay e pe wishlist! :)
    Sa le folosesti cu placere!
    Pupici dulci! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. uleiul de struguri chiar mi-a atras atentia:D
    sa le folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar ai de ce sa pui ochii pe el.. :D urmeaza review in curand. :D
      pupicei!

      Ștergere
  5. lovely haul
    keep posting
    p.s new post up on my blog
    xoxo
    www.colour3d-vogu3.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am 3 dove-uri la acest moment in casa :))))).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING