Tentatii

Buna, fetelor!
Poate va era dor de o excursie printre rafturile virtuale ale acestui magazin cu haine online Kurtmann. Mie sigur mi s-a facut dor de o tura de shopping online asa ca primul pe lista mea este chiar acest magazin.
Inainte sa ma decid asupra cosului de cumparaturi, imi face placere sa analizez fiecare categorie de hainute si sa bifez cele mai bune optiuni, atat din punct de vedere al pretului, cat si al calitatii si al aspectului.
Desi uneori imaginile de pe site nu sunt foarte convingatoare, eu stiu cat de calitative sunt produsele lor pentru ca am cateva comenzi la activ, asa ca nu ratez nici o promotie de-a lor.

Pentru ca lui iubi nu i-am luat niciodata nimic de la Kurtmann, am aruncat o privire si la categoria de barbati, mai precis la tricouri de vara 2014.
M-am bucurat sa gasesc acolo o multime de tricouri de la Pull & Bear pentru ca stiu cat de mult ii plac acestea. De fiecare data cand iesim, trebuie neaparat sa trecem si pe la Pull & Bear sa vedem ce noutati au adus. :)
Acum totul e mult mai la indemana pentru ca putem sa facem cumparaturile si online.

A doua categorie vizitata a fost bineinteles cea de botine. Le iubesc atat de mult, incat le-as purta chiar si vara. :)))
Ma simt bine purtandu-le si imi pare rau ca am descoperit asta un pic prea tarziu. :) Dar totusi timpul nu e pierdut si pot sa profit de ele la maxim.
Am rascolit paginile cu botine de dama colectia primavara/vara dar ochisorii mei au fost atrasi de aceste modele:

Cred ca in realitate arata chiar si mai bine.. si tare greu ma abtin sa nu iau ambele perechi. :D

Voi profitati de promotiile oferite de Kurtmann? Va plac produsele lor?


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING