OOTD: A walk to remember

Buna, fetelor!
Nu stiu cum sunteti voi, dar eu, atunci cand am un pic timp liber, imi place sa ies la plimbare alaturi de iubitul meu, mai ales daca se lasa si cu o sesiune foto, pentru a va putea arata si voua ultimele achizitii.
Tinuta de astazi a avut in centru cardiganul de la Erry, pe care abia am asteptat sa il scot la plimbare.
Il am de ceva vreme, cred ca de vreo luna, dar pana acum timpul nu mi-a permis sa il port. Ba era frig, ba zapada care se topea ma impiedica sa gasesc un loc propice pentru fotografii, asa ca am asteptat o zi ceva mai insorita pentru a-l purta pentru prima data.
Este destul de gros pentru ca are blanita pe interior asa ca m-a protejat foarte bine de vantul care mai sufla din cand in cand. Ba chiar m-a prins si seara in oras, dar tot m-am simtit foarte bine purtandu-l.

Din pacate, fotografiile nu au cea mai buna calitate pentru ca mi-am uitat aparatul la Constanta. Voiam neaparat sa fac fotografiile in acea zi, asa ca am apelat la telefon :D
Din care am zarit, in unele poze jachetuta pare maro, dar va asigur ca este foarte neagra. :))
Soarele care incerca sa mearga incet incet spre apus, ne-a cam distorsionat culorile, dar totusi nu ne putem supara pe el. :)
Si gluguta e tare simpatica datorita pufului atat de finut. Stiti ca imi doream orice cu gluga, pentru a ma feri de zilele racoroase. Asa ca aceasta jacheta tricotata este exact asa cum imi place: Calduroasa si comoda.
Nici cizmele de la Romwe nu puteau lipsi. M-am indragostit de ele de cand le-am vazut si am ramas la fel chiar si pana astazi. Imi plac foarte mult si sper sa se intretina frumos, pentru mult timp. :)
Gentuta este si ea noua, primita cadou de la mami meu. :)
Imi place tare mult culoarea, asa ca am folosit-o pentru a inveseli un pic tinuta, pentru ca prea predomina negrul. Si eu cica incerc sa ma feresc de aceasta culoare :)))
De data asta pot spune ca iubi a fost suuuper si a avut rabdare cu mine sa bifez cat mai multe fotografii. Daca alta data se mai cotea el pentru ca nu e tocmai activitatea lui preferata, acum a fost chiar foarte binevoitor si chiar sper sa ramana asa si pe viitor si sa putem face o multime de poze dragute pentru voi. :)
Iar pentru ca astazi este ziua nostra, iti spun: La multi ani, iubirea mea! La cat mai multi ani impreuna, cu momente frumoase in care sa fim fericiti si sa ne putem bucura unul de celalalt! Te iubesc! :* :*

Am purtat:
Bluza: AICI
Jacheta: AICI
Pantaloni: Local Store
Cizme: AICI
Geanta: Local Store

Voi in ce combinatie ati purta jacheta tricotata de la Erry?


Comentarii

  1. Imi place tinuta ta.:)
    Coafura este una dintre preferatele mele iar gentuta ...m-a cucerit. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa aud asta. :)
      vantul imi cam zburlise parul dar ma bucur sa aflu ca iti place
      la fel si despre gentuta. :D
      multumesc frumos
      pupici!

      Ștergere
  2. Cardiganul tau imi place tare mult! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumusiicoo, you're on top of the world! :)
    Imi place cardiganul dar si mai mult imi place atitudinea ta; e evidenta evolutia, esti relaxata si destinsa, vorba ceea: a-nceput sa-ti placa! :)) Mai cunosc eu pe cineva... :D

    Iti vine bine cardiganu si-mi place ca ai adus ca pata de culoare acea geanta! De asemenea, am remarcat coafura! Cherry queen rullzz! :)

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D:D ma bucur sa aud asta de la tine, draga mea :)
      inca mai am momente de crispare, in care nu stiu ce sa fac cu mainile si picioarele.. :D dar ma bucur sa aud ca tu vezi o evolutie. :)
      te pupacesc si iti multumesc mult pentru toate cuvintele

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING