Review: O noua descoperire - Karaja Gold & Bronze

Buna, fetelor!
Asa cum v-am spus sambata, saptamana aceasta sunt pusa pe fapte mari si sper sa bifez cat mai multe obiective.
Am ramas in urma cu multe review-uri pentru voi, asa ca astazi incepem sa recuperam cu primul de pe lista.
Este vorba despre fardul de obraz Gold & Bronze de la Karaja.
Probabil ati vazut deja prin blogosfera o multime de review-uri ale produselor Karaja. Dar niciodata nu este prea mult sa ai la indemana inca o parere.
Produsele Karaja sunt cosmetice profesionale italiene, noi pe piata din Romania, si pe care le puteti gasi pe site-ul Farduri Colorate.
Preturile mi se par accesibile, mai ales pentru calitatea lor.

Am avut ocazia sa testez varianta 20 a fardului de obraz Karaja Gold & Bronze. 

De cand am zarit cutiuta aceasta atat de eleganta, am stiut ca si continutul imi va fi pe plac.
Imi plac ambalajele argintii si mi se par destul de luxoase.

Ambalajul Fardului este confectionat dintr-un plastic tare, destul de rezistent, care protejeaza continutul foarte bine.


Nuanta 20 este exact pe gustul meu. Este un bronz foarte finut, ideal pentru vara, dar care se ptoriveste la fel de bine si pentru perioada mai rece.
Eu deja l-am purtat de cateva ori si m-am simtit foarte bine.

Consistenta este destul de cremoasa, fardul nu este deloc prafos si se blenduieste perfect atunci cand il aplic pe ten.

Nu imi plac fardurile prafoase pentru ca se vede exact cum am aplicat si ma bucur foarte mult ca acesta nu este deloc astfel.

 Fardul este usor sidefat, pentru a se aseza mai bine pe ten iar particulele de shimmer sunt atat de mici si fine, incat abia se vad, dar in schimb, confera o stralucire delicata si naturala pielii, o stralucire sanatoasa.

Pigmentarea este una foarte buna si de aceea nu am nevoie de o mare cantitate de produs, pentru a capata nuanta potrivita. Din acest motiv, cele 9 grame pe care le are, imi vor fi suficiente pentru o lunga perioada de timp.


Datorita nuantei pe care o are, pot folosi acest fard si pentru conturarea fetei. Inca nu ma pricep foarte bine la aceasta tehnica, dar pentru ca acum am acest fard, pot exersa pana cand ma voi descurca perfect.
Mi se pare ca o conturare bine realizata poate transforma foarte mult fizionomia unei fete, si poate ascunde diversele defecte.
De aceea sper sa stapanesc si eu tehnica aceasta intr-o buna zi.
Deocamdata mi se pare destul de complicata, dar cu mult exercitiu, cred ca este accesibila pentru oricine.


Aspectul dupa aplicare mi se pare destul de natural, deloc greu sau obositor.
Asa cum spuneam mai sus, desi mi se pare ideal pentru vara, eu nu ma feresc de el nici acum.

Rezistenta este la fel de buna, fardul arata la fel intreaga zi, poate doar pierzandu-si foarte putin din intensitate odata cu trecerea orelor. :)


Il puteti gasi si voi pe site-ul Farduri Colorate, la pretul de 53,99 lei, un pret care mi se pare ok, pentru calitatea pe care o ofera.

Mi-as dori tare mult sa incerc si variantele 15, 16 si 17 care mi se par foarte interesante. :)

Voi ce spuneti? Ce nuanta ar fi potrivita pentru tenul vostru?
Ati incercat pana acum produsele Karaja? V-ar tenta?




Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING