Noutati in Teste

Buna, fetelor!
Va anuntam ieri pe facebook despre un pachetel primit de la Esente Naturale.
A ajuns astazi si la mine pentru ca am primit pachet de acasa si am rugat-o pe mami sa imi puna si bunatatile primite, ca sa vi le pot arata cat mai repejor. :)

Asa ca astazi le trecem si pe ele in revista si le trecem in acelasi timp si pe lista de produse "In teste".

Am primit cateva produse Lush, frumos asezate intr-o punguta de hartie pentru care nu s-a taiat nici o copacel. :)

Imi plac foarte mult acest gen de pungute, mai ales daca respecta natura, atunci au parte si de tot respectul meu. :)

Inauntru am gasit cateva bunatati la care pot spune ca nu ma asteptam.
Imi doream mult Apa florala pentru ten gras, dar nu ma asteptam sa o primesc asa ca a fost o surpriza foarte placuta.
Pe langa aceasta, am primit mostrele pentru cremele de fata. Pe acestea le asteptam pentru ca eram indecisa asupra carei creme se va potrivi nevoilor mele, asa ca acestea ma vor ajuta sa iau decizia potrivita. Le voi incerca si apoi voi primi crema full size. :)
O alta supriza foarte placuta, la care nu ma asteptam absolut deloc, este Tusul Natural in nuanta Succes, un argintiu foarte placut. Nu am nici un tus in aceasta nuanta asa ca abia astept sa il folosesc in cadrul unul machiaj. :)

Mostrele pentru creme de fata sunt potrivite pentru tenul mixt, gras sau cu probleme, asa cum este si al meu. :)
-Crema de fata organica Vanishing Cream
-Crema de fata naturala Enzymion
-Crema de fata naturala Cosmetic Lad

O sa va anunt asupra careia ma voi decide si despre care vreau sa aflu mai multe. :D

Daca sunteti curioase si asupra altor produse de la Esente Naturale, nu uitati ca am un concurs in colaborare cu ei si ca va astept inscrierile chiar AICI.


Alte bunatati despre care nu am apucat sa va vorbesc, sunt si cele primite de la Videt, mai exact o pereche de lentile de contact pe care abia astept sa le folosesc.
Pe langa lentilele care au fost special comandate pentru nevoile mele, am mai primit si solutia in care trebuie sa le tin, de la Bausch + Lomb, dar si o mostra de picaturi oftalmice lubrifiante, pentru ca cei de la Videt sunt foarte atenti la problemele mele. Le-am spus ca mi se usuca ochisorii foarte repede si de multe ori aceasta problema e accentuata de purtarea lentilelor de contact, si ei au avut gija sa imi trimita si aceste picaturi care pot fi folosite atat cand port lentilele, cat si inainte sau dupa utilizarea lor.
De asemenea, lentilele sunt potrivite pentru ochii mei, din ce am citit pe site, pentru ca inca nu le-am desfacut.
Au o transmisibilitate ridicata a nivelului de oxigen si se mai remarca si printr-o umiditate mai crescuta a lentilelor pe durata purtarii lor, exact ceea ce necesita ochii mei.
Acum ramane de vazut daca se vor ridica la nivelul asteptarilor mele. :) Deocamdata nu le deschid, pentru ca sunt in sesiune si stau mai mult in casa. Vreau sa ma pot bucura de ele zi de zi, nu sa le port atunci cand ma uit la televizor. :)))
Asa ca review-ul pentru ele va intarzia un picut, dar nu foarte mult. :)

Voi ati folosit vreunul din produsele pe care vi le-am aratat astazi? :)






Comentarii

  1. Sa le folosesti pe toate cu multa placere :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Numai bunatati, sa le folosesti cu placere! Eu abia astept sa ne vorbesti despre Lush, nu am incercat niciun produs pana acum! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. cate bunatati *_*

    Lots of hugs,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    Insta @ReinventYourself

    Last post: Postcards from Mauritius

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu drag pe toate...si te asteptam si cu pareri! :)
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi plac pungutele Lush, sunt simpatice si protejeaza natura. Sa folosesti produsele cu multa placere, par foarte interesante.
    Eu nu cred ca as putea sa-mi pun lentile, sunt fricoasa si nu stiu daca as reusi sa mi le pun :))

    Catalina
    www.ebonyvintage.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, scumpa
      si mie imi e destul de greu sa le pun, dar ma obisnuiesc in timp. :D
      pupici!

      Ștergere
  6. Să te bucuri încântată de toate! ♥

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING