Beauty Haul: Big Surprise

Buna, fetelor!
Am mai scris si zilele trecute despre un astfel de haul, dar pentru ca scumpa mea, Ana, mi-a facut o surpriza de mari proportii, o surpriza ce merita aratata si pe blog, am revenit astazi cu o noua postare de acest gen.

Nu ma asteptam sa ajunga pachetelul pentru ca stiam ca e ocupata cu examenele si nu m-a anuntat ca il trimite, asa ca surpriza a fost foarte mare atunci cand am vazut pe aviz numele ei. :)

Am sarit repede in bocancei si am mers la posta si maaaaare mi-a fost uimirea atunci cand am deschis coletelul. Nu ma asteptam sub nici o forma sa gasesc atatea bunatati.

Dupa ce am terminat de facut dansul bucuriei, m-am apucat sa le iau pe toate la rand, sa le citesc, sa le miros, sa le descopar. :D

Sa stiti ca ea nu le-a asezat asa alandala, dar poza e facuta dupa ce le-am pus eu grabita, la loc. :D

Asadar, haideti sa va arat si continutul cutiei, pentru a nu va tine mai mult in suspans. :D

Incepem cu "Ultima mea Ducesa", pentru ca tot se vedea la suprafata gramezii de bunatati. :D Pentru ca Ana ma cunoaste si stie cat de mult ador sa citesc. In interiorul cartii se vad biletelele primite de la ea, dar pe acelea le voi pastra doar pentru mine :)

Continuam cu o adevarata colectie de oje, toate primite de la draga mea prietena. Pe langa oje, am primit si doua folii de transfer pe care mi le doream enoooorm si pe care abia astept sa le folosesc. :) O sa urmez cateva tutoriale pentru a le folosi asa cum trebuie. :)

Nici de ingrijirea tenului nu a uitat Anuta mea, asa ca mi-a pus in pachetel 3 creme de fata, o lotiune tonica, o masca si un demachiant. Abia astept sa le iau pe toate la rand si sa va povestesc si voua despre ele.
Chiar aveam mare nevoie de lotiune tonica pentru ca o am doar pe cea de la Lush care nu va mai rezista foarte multa vreme asa ca ma bucur tare, tare mult pentru toate cele primite.

La capitolul machiaj, bucuria a venit valuri, valuri, dupa fiecare produs nou descoperit in curiuta cu surprize.
Am primit 3 glossuri care sunt absolut adorabile. Toate mi se potrivesc si le-as fi ales si eu fara sa ezit.
Doua mascara de la Brische si de la Rimmel au facut casa buna impreuna si acum asteapta cumintele sa le iau la testat. :D
Fondul de ten matifiant de la Avon mi-a facut cu ochiul multa vreme si ma bucur mult ca pot in sfarsit sa il testez.
La fel sta treaba si cu CC Cream-ul de la MaxFactor pe care vreau sa il incerc inca de cand a aparut. :D
Iar fardul mono de la L'Oreal si stick-ul de fond de ten de la Flormar completeaza artileria de infrumusetare. :D

 Nici categoria de accesorii nu a ratat-o si mi-a pus in pachetel atat accesorii pentru mine (cele 3 bratari superbe) cat si accesorii pentru machiaj.
Un set de 4 pensule pentru machiaj care este mai mult decat bine venit in colectia mea. Este micut si poate fi transportat cu usurinta atunci cand plec pe undeva :)
Pensula pentru masti era o necesitate pentru mine, o necesitate pe care am tot amanat-o si ma bucur enorm sa vad ca Anuta m-a nimerit si de aceasta data. :)
Iar servetelele matifiante de la Flormar sunt o binecuvantare pentru tenul meu grasut, care isi face mereu de cap. :D


Si cum mostrele sunt cele mai importante atunci cand vine vorba de noi achizitii, Ana mi-a facut un stoc foarte mare cu mostre de la o multime de branduri. Abia astept sa le incerc pe toate si sa ma decid care merita cumparate.
Sunt o mare amatoare de mostre, pentru ca sunt si usor de transportat si atunci cand spatiul devine o problema, arunc repede in valiza cateva pliculete ce stiu ca imi vor ajunge pana la intoarcere. :D:D


Iata ca am ajuns si la sfarsit, cu acelasi entuziasm de la inceputul postarii.
Iti multumesc, draga mea Ana, pentru aceasta surpriza minunata. Toate produsele sunt adorabile si chiar mi se potrivesc de minune. Stiu ca tu ma cunosti si stii exact ce produse sunt pentru mine. :) Esti o scumpa, si sper sa ramanem mereu prietene.
Te pupacesc!



Comentarii

  1. Ce de bunatati :D Sa le folosesti cu drag, te pup !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de bunătăți! Să le folosești pe toate cu plăcere!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow ce multe <3 Sa le folosesti cu placere. Esti o norocoasa sa fi inconjurata de astfel de oameni! Pup :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, chiar sunt norocoasa! Ana este o persoana minunata si ma bucur ca este prietena mea
      te pupic!

      Ștergere
  4. waa♥
    ce de bunatati ai primit:)
    un gest extrem de frumos!
    sa le folosesri cu placere
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta da surpriza! Cartea Ultima mea contesa e foarte frumoasa, nu am citit-o, dar stiu despre ce e vorba si are recenzii bune. Eu o am pe lista de cumparat. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. chiar a fost o surpriza foarte frumoasa. :)
      eu sunt o mare iubitoare de carti si orice noua aparitie in biblioteca imi starneste interesul. :) si acum, dupa ce mi-ai spus si tu ca e foarte buna, abia astept sa o citesc. :D
      te pup!

      Ștergere
  7. Ti-ai luat folie de transfeeeer:) mi-am comandat si eu abia astept sa vina comanda:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le-am primit de la Ana, nu le-am cumparat eu. :D
      dar mi le doream mult
      te pupacesc!

      Ștergere
  8. Asta da surpriza, intradevar o prietena adevarata!
    http://claudette-fashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa le folosesti cu placere, un gest frumos si generos din partea ei :)

    RăspundețiȘtergere
  10. thank you for your kind words. :)
    kisses!

    RăspundețiȘtergere
  11. Wow! ce de cadouri! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu folosesc momentan crema pt fata de la Garnier, dar varianta pentru ten gras, e foarte buna. Sunt curioasa ce parere o sa ai si tu despre ea. Sunt minunate toate lucrusoarele, sa le folosesti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa trebuiasca sa astepte un pic, pentru ca sunt in teste cu o alta crema si nu vreau sa le incep pe toate, dar sa stii ca si eu sunt tare curioasa in privinta ei :D
      multumesc mult de tot
      pupicei!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING