Review: Apa de parfum Today

Buna, fetelor!
Desi sunt pasionata de tot ce inseamna arome, parfumuri, miresme, pana de curand nu am facut review-uri pentru acestea.
Dar de cand m-a prins febra, mi se pare o categorie de produse care nu ar trebui ignorata.

Atunci cand imi aleg un parfum dintr-un magazin online, imi e foarte greu sa ma orientez. Chiar si atunci cand merg intr-o parfumerie imi e dificil, daca nu stiu exact ceea ce caut, pentru ca nu pot sa iau toate tester-ele la rand pentru a afla care imi poate fi pe plac. :)))

Asa ca mi se pare foarte dragut sa pot afla despre diverse miresme de pe bloguri, din parerile "utilizatoarelor" :D Si pentru ca eu imi doresc asta, ma gandeam ca pot fi si eu utila la randul meu daca mai presar din cand in cand cate un review al apelor pe parfum care m-au cucerit.

Astazi vorbim mai pe larg despre Today, de la Avon, o apa de parfum care se afla de mult timp in topul meu. Chiar am facut si un tag in care era si aceasta inclusa.


Povestea noastra a inceput in urma cu foarte mult timp, cand am mirosit acest parfum la matusa mea si mi-a ramas de atunci in minte. Mamei mele nu i-a placut asa ca am renunt sa il cumpar. Dupa o perioada, l-am mirosit din nou la o colega de facultate si atunci am spus ca trebuie neaparat sa fie al meu. Nu voiam sa il mai ratez asa ca in cel mai scurt timp am intrat in posesia lui.

Ii ador aroma, ambalajul, persistenta, absolut totul. Prezenta moscului se face simtita, mai ales in persistenta. Stiti ca eu ma orientez dupa aceasta nota atunci cand cumpar o apa de parfum. Nu este un element definitoriu, dar ma ajuta mult sa ma orientez.

Sticluta eleganta, capacul transparent, sunt detalii care te lovesc vizual si te fac sa iti doresti sa simti mireasma inchisa acolo. Sa o descoperi si sa te indragostesti iremediabil.

Aroma sa dulceaga, dar nu obositoare, mi se pare potrivita chiar si pentru perioada calda. Nu este deloc greoaie, ba as spune ca este mai degraba fina, rafinata.
Este un parfum care ma face cu siguranta remarcata si pe care il port mereu cu placere.
Bineinteles ca si cu el am avut acea faza de folosire zilnica, asa cum patesc de fapt cu toate produsele noi, dupa care incep sa le mai alternez.
Dar totusi ramane unul dintre preferatele mele, in toate anotimpurile.

Persistenta e una foarte buna. Persista nu doar intreaga zi, ba chiar si mai mult, mai ales pe haine. Cateodata port unele esarfe dupa mai multe zile si simt parfumul. Raman uimita pentru ca rezista atat de mult dar parca imi creste un zambet in coltul gurii pentru ca stiu de ce e unul dintre favorite.

O mare surpriza am avut insa, atunci cand l-am zarit la Aoro, la un pret foarte mic, de doar 59 de lei pentru 50 de ml, mult mai mic decat in brosurile Avon, chiar si atunci cand este la diverse oferte. :)
Ma bucura sa stiu ca pe acest site gasesc multe produse Avon la preturi foarte bune, pentru ca astfel cosul meu de cumparaturi poate fi mai bogat, cu aceeasi suma de bani.


Voi ati incercat acest parfum? Ce parere aveti despre el? :)

Comentarii

  1. Este parfumul meu preferat de la Avon. :D A fost și mai ieftin în cataloagele Avon, parcă cu 45 lei l-am luat ultima dată, în preajma sărbătorilor. Dar e situație rară, de obicei este într-adevăr mai scump în catalog decât pe Aoro. :D
    Îmi place cum l-ai descris și subscriu la cele spuse!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca e si preferatul tau. :)
      multumesc frumos
      te pupic!

      Ștergere
  2. la mine se vinde today-ul destul de bine...si desi am avut ocazia de mai multe ori sa-l iau, nu m-a incantat asa mult. miroase dragut, dar un pic prea dulce pentru mine.totusi, e un parfum foarte fin si apreciat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este intr-adevar un parfum dulce dar este pe placul meu desi nu imi plac toate aromele dulci. :)
      te pupacesc!

      Ștergere
  3. Me encanta los productos Avon! No conozco, pero pienso que sea muy bueno como muchos de la marca!

    Facebook | My Holy Place Blog | Comunidade G+

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Es mi favorito de todos los productos Avon. :) Lo tienes que probar. :)
      besitos!

      Ștergere
  4. Following back on both :)

    NEW POST...

    http://www.gagcloud.com/2014/02/trend-reports-for-fw-20142015.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Il stiu de mult timp.
    Arama sa e placuta dar din pacate eu nu m-am inteles prea bine cu ea. Preferam Always. Oare se mai produce? ;)) Trebuie sa ma informez.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu l-am mai vazut de mult timp pe acesta prin catalog. Eu intotdeauna am fost atrasa de Today si ma bucur ca acesta e foarte prezent peste tot. :D
      e drept ca nu toate persoanele se inteleg bine cu el :)
      pupici!

      Ștergere
  6. l-am avut si eu, e ok, insa pe mine nu ma prea reprezinta :). am in schimb o prietena innebunita dupa el, cred ca l-a cumparat de vreo 7-8 ori :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) mie imi place totusi sa incerc cat mai multe arome.. dar e posibil sa il recumpar si eu de cateva ori. :D
      pupici!

      Ștergere
  7. Si mie imi place Today,dar cel mai mult imi plac combinatiile...de exemplu,cel care reapare acum in C4,T.T.A Bloom imi place foarte mult,dar favoritul meu e T.T.A. Heart,care o sa reapara in C5. Abia astept!!! <3
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daa.. le-am zarit si eu in catalog si imi plac si mie la nebunie.. :D sper sa mi le pot cumpara.. ramane de vazut. :D
      pupici!

      Ștergere
  8. o sa mi placa mereu mirosul asta:)
    l-am cumparat de vreo 3 ori pana acum si simt nevoia de o pauza.
    este mirosul de care o sa ma reintragostesc mereu si mereu...
    te pup

    http;//thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa citesc aceste cuvinte despre acest parfum. :)
      te pupacesc!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING