Ce cadouri primim/daruim de Valentine's Day?

Buna, fetelor!
Ne apropiem cu pasi repezi de Ziua Indragostitilor, asa ca trebuie sa ne facem cateva liste de dorinte, sau liste de cumparaturi.

Astazi ma adresez mai mult domnilor care inca nu stiu spre ce anume sa se orienteze pentru a darui in aceasta minunata zi. Dar nici domnisoarele nu sunt excluse, pentru ca, de ce sa nu recunoastem, de multe ori chiar noi ne inspiram partenerii in alegerea cadourilor :D

Pentru ca tot am vorbit de mai multe ori despre parfumurile preferate, si pentru ca noi, femeile adoram parfumurile, cred ca cea mai buna idee de cadou, ar fi chiar un parfum. Dar pentru ca o sticluta solitara, nu este foarte potrivita, eu propun ca si cadouri, seturile care contin ape de parfum si lotiuni de corp sau geluri de dus. Le consider cele mai potrivite, mai ales pentru o ocazie atat de speciala cum este Ziua Indragostitilor.
Chiar daca nu sarbatoriti pe 14 februarie si doriti varianta romaneasca, Dragobetele, tot aveti parte de un eveniment care va indeamna la cadouri.
Nu ar trebui sa avem nevoie de ocazii speciale pentru a face cadouri celor pe care ii iubim. Trebuie sa le daruim cate ceva, ori de cate ori simtim nevoia, fara a fi impinsi de la urma de anumite obligatii.

Trebuie sa celebram cu sufletul aceasta sarbatoare a iubirii si sa gasim in ea doar o ocazie in plus pentru a ne bucura perechea.

Si, revenind la cadourile potrivite, am gasit la Aoro doua seturi minunate, parca special create pentru aceasta ocazie.

Primul set la care m-am gandit este Elizabeth Arden 5th Avenue.
Daca va uitati pe lista de ingrediente, va veti da seama de ce l-am ales. Contine mosc si trandafir, doua dintre aromele pe care le iubesc. Cel putin moscul il caut in toate apele de parfum pe care le cumpar.
Setul contine:
- apa de parfum de 125 ml
- parfum de 3,7 ml
- lotiune de corp de 100 ml
- gel de dus de 100 ml.

Pretul mi se pare mai mult decat convenabil. Este cu doar 4 lei mai scump decat apa de parfum simpla, asa ca puteti sa folositi acest lucru in avantajul vostru. Un asemenea set, la un pret mai mult decat bun, va fi cu siguranta adorat de catre persoana iubita. O veti surprinde intr-un mod foarte placut cu o aroma fina si delicioasa de liliac si tei (note de varf). Este un parfum perfect pentru primavara, ce intruneste intr-o singura sticluta arome de citrice, flori, condimente si note lemnoase.
Un amalgam de sentimente frumoase pe care le veti transmite catre persoana careia ii veti darui acest set.


A doua idee de cadou, la fel de frumoasa, este setul Rihanna Reb'l Fleur:
Si aceasta apa de parfum are printre notele de baza moscul, asa ca ar fi cu siguranta pe placul meu. :)
Este o esenta plina de senzualitate, eleganta si feminitate, care persista un timp indelungat pe piele.
Setul arata foarte luxos si este compus din:
- Apa de parfum 100 ml
- Apa de parfum 10 ml
- Lotiune de corp 90 ml
- Gel de dus 90 ml
Pretul este tot unul destul de redus, fata de produsele incluse si va asigur ca veti avea doar de castigat daca veti face o astfel de alegere. Aroma acestui parfum este potrivita pentru acest anotimp si pentru primavara, asa ca alegerea va fi una adecvata.

Astfel de seturi sunt inevitabil pe gustul oricarei femei. Pe langa faptul ca ii daruiti o apa de parfum pe care probabil o astepta de multa vreme, ii daruiti si o mini-apa de parfum pe care o poate purta mereu in poseta, pentru o reimprospatare a miresmei. Pe langa acestea, va purta aceeasi aroma si la dus, dar si dupa, atunci cand va folosit lotiunea de corp.
Este stiut faptul ca atunci cand folosim intreaga gama, mirosul este mult mai persistent dar si mai intens.


Voi ce cadouri preferati sa primiti/daruiti de Ziua indragostitilor?
Eu nu as spune niciodata "NU" in fata unui astfel de set :)



Comentarii

  1. Uite cum ma instiga!!! Cand eu am pus in gand asa: o sticla de sampanie, un dans...:)
    Sa nu spui nimanui dar setul Elizabeth Arden imi face cu ochiul!

    Pupicei, Dia!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihih.. :D cred si eu ca face cu ochiul la cum arata.. :D:D
      dar si un dans cred ca e suuuper bine. :D
      pupicei!

      Ștergere
  2. Oooo, setul Elizabeth Arden mi-ar placea si mie! Am mai avut parfumul si mi-l doresc iar!

    RăspundețiȘtergere
  3. cam toate seturile Elizabeth Arden sunt faine :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce fain arata setul Rihanna, habar nu am cum miroase, dar arata super fain. Mi-ar placea sa-l primesc cu orice ocazie, chiar si fara ocazie :))

    Pupici! Weekend fain! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place
      si eu cred ca miroase tare bine. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING