NOTD: De 2x Farmasi

Buna, fetelor!
Muuuulta vreme a trecut de cand nu v-am mai aratat unghiute.
Nici acum nu am cine stie ce de aratat, pentru ca nu am avut timp sa fac nici un model, daaaar, pentru ca am intrat in posesia a doua oje Farmasi pe care le iubesc, am zis sa vi le arat si voua.
Le-am zarit intr-un magazin micut din orasul meu, si nu le-am putut lasa acolo. Mai era inca o nuanta care imi facea cu ochiul dar m-am rezumat la acestea doua, nuantele 78 si 84:
Movul este ceva mai inchis decat in fotografie, dar de la blitz apare in aceasta nuanta. :) Este sidefat si are mici irizatii rosietice care imi plac tare mult.
Albastrul vine insotit de particule mici, sclipicioase, care au reprezentat de fapt motivul pentru care l-am cumparat. :)
Iar pretul de 4.5 lei pentru fiecare mi s-a parut a fi cel corect. :)

Ce parere aveti despre noile mele achizitii? Voi le-ati fi cumparat?


Comentarii

  1. Frumoase culori, in special albastrul :) la acest pret sigur si eu le-as fi cumparat ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca iti plac
      chiar au preturi foarte bune. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Albastrul e tare frumusel, din pacate eu nu l-am gasit :(

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. sigur ca da! eu am o groaza, imi stau bine pe unghii!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. faine amandoua, dar inclin spre albastru. ma gandesc ca nu te miri. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe, cum sa ma mir? :D:D bine ca nu am avut si portocaliu... ca nu stiu cum te decideai.. :)))
      pupici!

      Ștergere
  5. Pe cea albastra o am si eu si imi place. Bine ca mi-ai amintit ca nu am mai folosit-o de ceva vreme. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar merita folosita mai des. ma bucur ca am pus si eu mana pe ea. :D
      pupici!

      Ștergere
  6. Wow, ce albastra imi place mult, mult de tot, vreau si euuuu!! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihihi.. :D:D eu am dat peste ea din intamplare, poate o zaresti si tu :)
      pupici!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac. :) sunt preferatele mele din luna Februarie. :D
      pupici!

      Ștergere
  8. Nu prea o am eu cu albastrul, dar nuanta si combinatia asta Farmasi e faina rau :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING