Recomandari pentru buget redus

Buna, fetelor!
Vreau in primul rand sa va aduc aminte de CONCURS si sa va spun ca inca mai aveti timp sa va inscrieti :)

In al doilea rand, am pentru voi cateva recomandari de carti, toate sub 10 lei si pentru care nu trebuie sa platiti nici macar transportul.
Ce poate fi mai placut decat sa iti maresti biblioteca alegand carti la preturi foarte mici?
Am aruncat o privire prin rafturile virtuale din libraria online pe care o iubesc, Libris, si am ales sa va spun cateva cuvinte despre cateva dintre cartile reduse.
Vantul Demonilor este pe lista mea de lecturi de foarte multa vreme. Am avut o tentativa mai demult dar pana la urma din cauza uneori probleme nu am mai primit-o. :)
Dar pretul de 7 lei pe care il are acum ma imbie foarte tare.
Descrierea de pe site:
"Conform raportului medico-legal oficial, Rudolf Hess s-a sinucis in inchisoarea de la Spandau pe data de 17 august 1987. Exact in aceasi zi , cu saizeci si noua de ani mai devreme, se infiinteaza Thule, societatea secreta din care a facut parte si Hess si care a stat la baza ideologiei naziste. Dar trebuie sa asteptam anul 2017 pentru ca dosarele britanice referitoare la cazul Hess sa fie date publicitatii.
Conform dosarului Otto Rahn, arhivat cu verdictul, arheologul german a murit pe data de 16 martie 1939. Exact in aceasi zi , dar cu sase sute nouazeci si sase de ani mai devreme, cadea ultima fortareata a catarilor, cea de pe pog-ul de la Montsegur, locul in care Rahn isi petrecuse cea mai mare parte a vietii, incercand sa descopere marele mister al sectei medievale.
Trupurile neinsufletite ale lui Adolf Hitler, Martin Bormann si Heinrich Himmler au fost, dupa o examinare sumara, ingropate in locuri absolut secrete. Nimeni nu a reusit si nu va reusi vreodata sa efectueze un examen medico-legal amanuntit prin care sa se certifice fara putinta de tagada identitatile lor. Iar convingerea mea ferma este ca acolo, in preajma acelor morminte anonime, se poate simti astazi adierea unui vant rece, blestemat. Vantul demonilor..."-Marco Buticchi
"


 Nu plange sub clar de luna - am citit cartea mai demult si i-am facut si o recenzie pe care o puteti citi si voi aici.
Am inclus-o in aceasta lista pentru ca e o carte usoara, care merita putina atentie, iar pretul de doar 4.5 lei este absolut senzational. :)
Jumper e o alta carte pe care am citit-o pe nerasuflate si pe care o recomand ori de cate ori am ocazia. Puteti citi si recenzia ei aici.
O gasiti la Libris la pretul de doar 7 lei. :)

Rebecca - o alta carte din wishlist-ul meu, care asteapta cuminte sa ii vina randul. :)
Astazi costa doar 5,6 lei, un pret mai mult decat imbietor. :D
Descrierea de pe site:
"Rebecca este o poveste despre doua femei, un barbat si o casa. Doua femei: Rebecca, prima sotie disparuta pe mare, rebela si misterioasa, si doamna de Winter, actuala sotie, supusa si naiva. Un barbat, Maxim de Winter, pe care trecutul nu-l lasa sa-si refaca viata si o casa, castelul Manderley, a carui existenta se intrepatrunde cu destinul personajelor. O poveste despre dragoste si moarte scrisa in maniera romanelor de succes, dar care este in acelasi timp un exemplu timpuriu de intertextualitate, reflectand un alt roman, Jane Eyre de Charlotte Bronte."

Si pentru sfarsit am lasat un chic lit, Viata secreta a lui Evie Hamilton, la pretul de 9,49 lei.
Este o lectura usoara, de weekend, si eu de fiecare data cand vad astfel de carti la reducere, abia ma abtin sa nu le cumpar pe toate. :D
Descrierea de pe site:
"Evie Hamilton are un secret. Unul de care inca nici nu e constienta. Evie este nevasta unui barbat chipes, cu o cariera de succes, si mama unei adolescente cu rezultate exceptionale la invatatura, iar cea mai mare grija a ei pe lumea asta este daca are sau nu timp sa-si programeze o manichiura in timp ce se duce sa-si ia fiica de la lectiile de clarinet. Evie nu se gandeste prea mult la alte lucruri in afara celor legate de rutina zilnica a familiei, si asta pentru ca pur si simplu nu are timp. Insa toata aceasta stare confortabila de liniste – sau monotonie – e pe cale sa se schimbe. Intr-o dimineata insorita, Evie se trezeste cu o scrisoare de la Oxford, care pare sa aiba efectul unei bombe cu ceas. Ceva ce n-ar fi putut niciodata sa anticipeze patrunde in viata ei confortabila si imaculata si n-are nicicum de gand sa dispara. Dar Evie are o fire razbatatoare si va descoperi cu timpul ca e in stare sa faca lucruri de necrezut ca sa-si pastreze viata si familia asa cum si le doreste. Ramane totusi un mare semn de intrebare daca lumea intreaga a unei femei poate fi intr-adevar atat de fragila precum portelanurile ei cele mai alese..."

Ce parere aveti despre aceste reduceri atat de dragute? Eu sunt indragostita de carti si ma bucur de fiecare reducere in parte.

Daca cele prezentate de mine nu va fac cu ochiul, puteti gasi intreaga lista de reduceri chiar pe site.

Comentarii

  1. au reduceri bune zilele astea :).

    am citit doar ultimele doua propuneri de-ale tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cei de la Libris chiar au un site pe care merita sa te uiti oricand! Preturi mici, transport gratuit...ce sa iti mai doresti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai mare dreptate. am un wishlist la ei lung cat o zi de post. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. Cred ca ultima ar reusi sa-mi capteze atentia:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este o carte usurica si buna pentru un weekend relaxant :D
      pupici!

      Ștergere
  4. Tind sa aleg siteul Libris pt ca au transport gratuit. Degeaba ai reduceri daca platesti transportul (zgarcita de mine). Oricum eu nu-mi fac griji in privinta asta, pt ca stau in Brasov si pot sa fac o plimbare sa le ridic personal. :P Dar oferta e buna pt cei ce nu sunt, asa ca sa vina reducerile.
    Pupuci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este. si eu ma uit mereu dupa transport. :)
      e super ca le poti ridica si personal. La mine nu exista posibilitatea asta :)
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING