Review: Masca faciala antistress Freeman

Buna dimineata, fete frumoase!

M-am gandit la postarea de astazi inca de cand am scris despre oja de la Golden Rose. Va intrebati de ce? Pai e mai mult decat simplu. Culoarea e aceeasi. Am zis sa fim in ton cu primavara si sa purtam culori pastelate chiar si pe ... ten. :)

Mi-am dorit foarte mult sa incerc o Masca Freeman. Prima data mi-am dorit varianta cu zahar brun dar pana cand am reusit sa plasez comanda, m-am razgandit si am ales Masca faciala antistress Freeman, cu minerale de la Marea Moarta.

O sa incep cu ambalajul si o sa va spun ca imi place la nebunie coloristica. Daca ati vazut mastile Freeman o sa vedeti ca toate sunt colorate si atragatoare. De multe ori, atunci cand mergi la cumparaturi si pierzi timpul printre rafturile de cosmetice, ochisorii iti fug imediat catre ambalajele frumos colorate. Asa ca acest produs primeste un mare plus la capitolul estetica.

Tubul este destul de practic pentru ca pot doza cu usurinta cantitatea de produs pe care vreau sa o folosesc. Nu ma chinui sa scot produs pentru ca materialul e destul de moale insa ma deranjeaza un pic pentru ca nu revine la forma initiala si tubul ramane usor deformat dupa folosire.

Mirosul e foarte placut, dulce acrisor, cu iz mineral. Chiar daca m-ar tenta produsele fara parfum in compozitie, trebuie sa recunosc ca intotdeauna un produs care miroase bine ma cucereste. :D Si ma bucur sa vad ca in lista de ingrediente, parfumul e spre coada clasamentului.

Daca tot vorbeam despre lista de ingrediente, acest produs contine:
-Caolin (o argila care se foloseste in general in compozitia pudrelor)
-Sare de mare (cu efecte benefice asupra pungilor de sub ochi, ajuta la uscarea cosurilor si este si un bun exfoliant)
-Extract de Alege (cu efect antiaging si antiinflamator)
-Pelin (efect vindecator)
-Ulei de Levantica (ajuta la cicatrizare, benefic pentru acnee, ten uscat dar si ten gras)
-Ulei de Bergamota (benefic pentru ten gras, mixt sau problematic)
-Vitamina E (antioxidant - antiaging, vindecarea ranilor, ameliorarea petelor)

Dupa ce folosesc masca, pielea este extraordinat de fina. Cred ca nu am mai intalnit acest efect la nici o alta masca. Si ma bucura mult sa vad asta pentru ca tenul meu nu e nici pe departe fin de obicei. :D Asa ca atunci cand curat masca si vad un astfel de efect, va puteti imagina reactia mea. :)
Porii arata bine, sunt mai redusi ca si dimensiune si sunt curati. Desi stiu ca trebuie sa folosesc masca o data sau de doua ori pe saptamana, as vrea sa o folosesc pe aceasta zilnic, atat de mult imi place.

In plus, aroma data de acest mix de ingrediente chiar are un efect anti-stress.

Consistenta este una destul de densa dar fina si cremoasa. Eu aplic mastile cu ajutorul unei pensule si astfel imi usurez munca. :)

Si ca sa va speriati putin de un extraterestru mic si verde, va las o fotografie cu mine si aceasta masca minunata. :)
Cantitatea de 150 de ml imi va ajunge o perioada lunga de timp si pretul pentru acest produs este de 28 de lei pe Aoro, de unde am cumparat-o eu. Exista si varianta de 15 ml, care costa 6 lei si astfel aveti sansa sa incercati o masca inainte de a o cumpara in varianta full size.

Ce ziceti? :D V-ar placea aceasta masca? Ati incercat pana acum vreun produs Freeman?




Comentarii

  1. o vreau! si mai are si-o culoare turbata :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. In general imi plac produsele lor, sunt frumos mirositoare si colorate super :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta m-a atas si pe mine si iata ca am descoperit si un produs eficient. :D

      Ștergere
  3. am folosit de la ei masca de fata si a fost foarte buna
    as mai da o sansa si alteia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi s-a deschis apetitul dupa ce am incercat-o pe aceasta :D

      Ștergere
  4. o vreau si eu! cred ca daca scap in produsele freeman, las acolo jumate de salariu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Am comandat si eu una in cantitate de test de pe aoro si abia astept sa o incerc:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai procedat foarte bine. asa vezi daca ti se potriveste. :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING