Amintiri de neuitat

Buna seara, fete frumoase!

Am povestit despre nunta de nenumarate ori. Si nu ma satur inca. Mi-am facut chiar si un folder pe desktop in care salvez toate informatiile care ma pot ajuta pe viitor: modele de rochii favorite, model de costum de ginere, coafuri, verighete, pantofi. Absolut tot.

Sunt convinsa ca nu doar eu procedez in acest mod. Cred ca e o maniera facila de a avea macar idee despre ceea ce imi doresc in ziua aceea. O astept si vreau sa fie perfecta. Nu imi doresc sa iasa nimic gresit. Vreau ceva simplu, dar perfect in simplitatea sa.

Asa ca e bine sa am idee despre dorinte, despre ceea ce imi doresc sa se intample.

Am reusit sa vorbim si cu niste prieteni care speram din suflet sa ne devina nasi. Eu mi-i doream de multa vreme insa nu aveam curaj sa le propun si lor asta. Au acceptat si sper sa nu se razgandeasca. Eu cu siguranta nu o voi face pentru ca imi sunt prea dragi. :)

Stiu si ce formatie va canta la nunta, stiu si de unde vom cumpara verighetele. Desi data nuntii nu e inca fixata, stiu cam multe detalii, nu? :D Ei bine, cred ca data e cel mai putin important detaliu. Mai importante sunt pentru mine celelalte. Asa ca am inceput sa ma ingrijesc de ele.

Mai trebuie sa imi aleg un fotograf profesionist si sper sa gasesc si in Constanta ceva asemanator Constantin Butuc Studio online, pentru ca nu am foarte multe referinte de care sa ma pot lega.


Daca la formatie mi-a fost usor pentru ca mi-a placut cum a intretinut atmosfera la Revelion, despre fotograf nu stiu inca ce sa caut. Imi place ceea ce gasesc pe internet insa va trebui sa aflu si ceva palpabil de la cineva cunoscut pentru ca nu imi place sa merg orbeste. Asa ca la acest capitol va trebui sa mai astept putin.

Oricum anul viitor mai merg la vreo 2 nunti asa ca poate reusesc sa aflu ceva de acolo, daca nu, va trebui sa risc si sa sper ca voi castiga, asa cum s-a intamplat si alta data cand am riscat.

Cred ca cel mai greu va fi insa sa imi aleg rochia de mireasa. Desi am salvat o multime de modele care imi plac, atunci cand va trebui sa probez, probabil imi va lua foarte mult timp pana sa ma decid. Imi e greu sa ma gandesc la asta dar cand va veni momentul respectiv, promit ca veti afla si voi.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING