NOTD: Spring Nails - Mint my day

Buna dimineata, fete frumoase!

Nu am fost prezenta pe blog pe 8 Martie si vreau sa va urez cu intarziere un calduros La multi ani! Fiti Frumoase si fiti voi in orice moment al zilei. :)

Nu am mai postat unghiute de foarte multa vreme si mi s-a cam facut dor. Desi nu am realizat nici un model dragut, asa cum faceam pe vremuri, am vrut neaparat sa va arat aceasta oja superba de la Golden Rose.


E o culoare perfecta pentru un inceput de primavara. Daca iarna am fost mai mult axata pe nude-uri, de la 1 Martie imi doresc numai culori puternice si culori pastelate. Si aceasta oja e exact ceea ce imi trebuie.

De cand mi-am pregatit unghiutele in acest mod, parca sunt mai vesela. Daca se intampla cumva sa am vreo problema, ajunge sa imi privesc unghiutele si ma binedispun imediat.

Imi place mult oja pentru ca se usuca perfect, fara brazde, asa cum am patit la altele. Devine opaca din doua straturi si are un luciu frumos fara sa aplic top-coat.
Pensula este lata si imi face aplicarea mult mai usoara.


Voi ce culori purtati pe unghiute in aceasta perioada? :)


Comentarii

  1. Am primit si eu exact acceasi nuanta, de la mama. Pupici!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Am primit si eu exact acceasi nuanta, de la mama. Pupici!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa aud asta. :) sper ca iti place si tie la fel de mult. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa nuanta asta! Poate alunga frigul si face primavara sa soseasca pe bune!Ar cam fi cazul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta sper si eu. m-am saturat de frig pana peste cap. :D ma bucur ca iti place nuanta
      pupicei!

      Ștergere
  4. Ce nuanta frumoasa!
    Sa o folosesti cu placere. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaaai, dar e superba nuanta! Imi place taaare mult! :)
    Tocmai ce mi-am colorat si eu unghiutele, insa am ales o nuanta gen marsala...tot de la Golden Rose!
    AM vazut un inelus:)
    Pupici
    http://loredanamanciu.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca iti place. rezista si destul de bine. :d
      inelusul are ceva vechime. :D
      pupici

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING