Goodie Bags de la Intalnirea Bloggerilor Constanteni

Buna dimineata, fete frumoase!

Sunt convinsa ca si voi abia asteptati sa vedeti ce se ascunde in pachetelele cu bunatati primite de la sponsorii evenimentului la care am participat sambata, 28 februarie, la Sky Bar Violet Lounge de la Hotelul Vega.

Cand am vazut ditamai gramada de pungute de cadouri, am fost mai mult decat surprinsa. Stiam ca vor fi astfel de pungute dar nici o clipa nu am crezut ca vor fi atat de multe. :)
Si ca sa va faceti o idee, va invit sa parcurgeti articolul in continuare.

Cum duceam lipsa de pungi pentru cadouri, e clar ca in urmatoarea perioada nu o sa ma mai lovesc de aceasta problema. :))

O sa iau sponsorii in ordine alfabetica, pentru ca nu exista nici un alt criteriu si nu as dori sa credeti altfel.

De la Avon am primit:
-pudra libera Ideal Flawless
-creion pentru ochi - turcoaz
-mostra apa de parfum Cherish
-catalog campania 4/2015

De la Bioderma am primit:
-Solutie Micelara Sensibio H2O - imi doream de multa vreme sa incerc aceasta micelara si ma bucur ca am aceasta ocazie chiar in aceste circumstante. :)

De la B.U. am primit:
-gel de dus cu iaurt si papaya - miroase delicios si abia astept sa il incerc
-deodorant cu extract de lotus - deja l-am incercat si pana acum imi place. :)

De la BuzzStore am primit un cadou extraordinar si foarte neasteptat:
-o portavoce foarte interesanta pe care am testat-o deja alaturi de celelalte bloggerite de la eveniment. :)

De la Elmiplant am primit:
-crema pentru ten Skinnergy Refresh it!
-lotiune pentru corp Skinnergy So Pampered!

De la Farmasi am primit:
-un martisor inscriptionat cu Farmasi
-Pudra Let's MakeUp
-Ruj Let's MakeUp
-Mascara Let's MakeUp
-si o multime de mostre

De la Farmec am primit:
-Gerovital Fluid de curatare zilnica Happiness
-Gerovital Masca Gomas Happiness

De la Flormar am primit:
-oja Graffiti
-fard pentru pleoape
-Gloss Supershine
-mostra parfum
-mini set: demachiant bifazic, lapte demachiant, toner, crema pentru ten

Din partea Fragonard, prin intermediul Beauty Barometer am primit:
-foarte multe mostre de parfum sub forma de servetele parfumate
-catalog Fragonard

De la Golden Rose am primit:
-catalog Golden Rose
-Agenda
-pix
-oja
-ruj Velvet Matte

De la Inglot am primit:
-Lipstick slim gel
-voucher de 10% reducere

De la Kurtmann am primit:
 -voucher de cumparaturi in valoare de 80 de lei

De la L'Occitane en Provence am primit:
-ulei pentru dus cu ulei de migdale
-crema pentru maini cu unt de shea
-apa de parfum cu orhidee

De la Melvita am primit:
-gentuta pentru cosmetice
-apa florala

De la Miss Baker am primit cateva bunatati:

De la Modifast am primit:
-pachet de 6 batoane cu ciocolata
-un plic de shake de ciocolata
-un plic de shake de vanilie
-un plic de supa de cartof si praz

De la Oriflame am primit:
-crema pentru maini cu lapte si miere
-oja The One
-Mascara The One Double Effect
-Balsam multifunctional cu aroma de trandafiri

De la STR8 am primit:
-gel de dus Rebel
-Spray pentru corp Rebel

De la Techir am primit:
 -sapun exfoliant si hidratant pentru corp

De la Diana Slav am primit o brosa foarte frumoasa, lucrata chiar de ea:


Pe final, vreau sa va arat si diploma pe care am primit-o si vreau sa multumesc din suflet tuturor sponsorilor, invitatilor si mai ales organizatorilor, pentru aceasta minunata intalnire, un fel de vestitor al primaverii.



Probabil vor urma si Review-uri pentru toate produsele primite, asa ca sa va asteptati la multe articole. :)
Cu ce ati dori sa incep?




Comentarii

  1. Ah, n-aș putea spune cu ce review să începi, căci au fost atâtea cadouri frumoase! Am văzut și câteva fotografii,pe la Coco parcă. Mi se pare că-i super că v-ați strâns atâția! Te pup, Cireșică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am si eu cateva fotografii in postarea de ieri, acolo am detaliat mai mult evenimentul. :)
      intr-adevar a fost frumos ca am reusit sa ne strangem atat de multe. Desi initial credeam ca vom fi doar vreo 10 bloggerite, ne-am adunat in final peste 20. :)

      te pupacesc!

      Ștergere
  2. Foarte frumoase toate! Sper ca la urmatoare intalnire sa pot ajunge si eu. Spor la testat!

    Sa ai o primavara frumoasa!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar mi-as dori. sa fim cat mai multe. :)
      iti multumesc frumos!
      O primavara minunata iti doresc si tie.
      pupici!

      Ștergere
  3. Foarte frumoase toate! Sper ca la urmatoare intalnire sa pot ajunge si eu. Spor la testat!

    Sa ai o primavara frumoasa!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase toate! Sper ca la urmatoare intalnire sa pot ajunge si eu. Spor la testat!

    Sa ai o primavara frumoasa!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. wow.. o gramada de bunatati, foarte generosi sponsorii, sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar au fost foarte generosi. :) Cred ca nimeni nu se astepta la atat de multe bunatati. :)
      multumesc frumos!
      pupici :*

      Ștergere
  6. foarte frumoase cadouri, la mine in oras din pacate nu se fac astfel de evenimente.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si nu e un oras mai mare pe langa orasul tau, unde sa se organizeze un blog meet? :) la noi acesta e primul si speram la cat mai multe. :)

      pupici!

      Ștergere
  7. a fost nemaipomenit si ma bucur ca ne-am cunoscut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce de bunatati, foarte frumos din partea lor. Sunt curioasa cum e apa de parfum L'occitane ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate parfumelul nu e tocmai pe gustul meu insa sunt sigura ca mama mea se va bucura de el. :)
      pupici!

      Ștergere
  9. In Bucuresti sigur se fac astfel de evenimente, insa eu nu stiu cum si prin ce fel n-am ajuns la ele. De unele nu stiam, la altele aveai nevoie de invitatie etc.

    Oricum, sper ca editia a doua sa fie la fel de frumoasa.

    http://lorellei.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai pentru invitatii, daca sunt blog meet-uri, vorbesti cu organizatorii. fiind blogger, e imposibil sa nu primesti. :)
      si eu sper sa fie la fel de frumoasa si mai sper sa fie cat mai repede. :)
      pupici!

      Ștergere
  10. ce bine arata toate :). ma tenteaza in special gelul de dus bu, setul l'occitane. produsele gerovital si portavocea :)))) si dulciurile!

    fain e voucherul pe Kurtman ;)). de fapt chiar toate sunt faine, n-am vazut niciun produs care sa nu ma inetereseze. sa te pregatesti de review-uri!

    si sa te bucuri de toate cele primite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gelul de dus de la BU e pe terminate si nu am apucat sa vorbesc despre el insa sper sa remediez cumva. :D
      la portavoce o sa te strig si sper sa ma auzi. :))))
      dulciurile au fost superbe si cu siguranta as mai vrea. :D
      multumesc frumos! puup

      Ștergere
  11. ce multe bunatati ai primit! sa le folosesti cu placere!
    chiar nu stiu cu ce as dori sa incepi :)) poate cu ce-ti vei cumpara de pe kurtmann cu voucherul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult de tot! sper sa ma mobilizez pentru toate. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING