O surpriza pentru o Primavara frumoasa

Buna dimineata, fete frumoase!
Cum v-ati trezit astazi? Sunteti pline de viata? Ati facut deja inviorarea?
Eu mai zac putin insa va pot spune ca ieri la ora 10 eram la sala si am facut desteptarea alaturi de antrenoarea mea preferata. :)
Am fost apoi si seara la o ora de Pilates si acum imi tarai un pic muschii dupa mine pentru ca nu ma prea mai asculta. :D Insa nu renunt si diseara merg la Cycling.

Dar pentru ca tot vorbeam despre trezit, vreau sa va povestesc mai multe despre cea mai frumoasa zi din Primavara. 
Toata lumea stie ca florile vestesc primavara in cel mai frumos mod. Ele reprezinta trezirea la viata a naturii si ce mod mai frumos de a intra in primavara exista, daca nu un buchet de flori?

Si cum-necum, iata ce surpriza frumoasa mi-a facut iubitul meu:

Nu-i asa ca sunt minunate?

Veti spune ca nu e nimic special la un buchet de flori si poate ca asa este. Am mai primit flori, dar niciodata in acest mod. Sa va povestesc.

Stateam intr-o zi linistita in camera cand o aud pe mamaie la care stau aici, in Constanta, ca ma striga si imi spune ca ma asteapta cineva afara.

Ies eu iute si dau peste un curier de la Constanta Florist cu un buchet supeeb de lalele galbene in mana. Am ramas foarte uimita pentru ca nu am mai primit niciodata flori in acest mod. Bineinteles ca am intrebat de la cine sunt si raspunsul m-a frapat inca si mai mult: Anonim. Imi inmaneaza insa si un plic si imi spune ca poate raspunsul se afla chiar in interior.

Initial am crezut ca e vorba despre o colaborare si ca pe langa produsele pentru testare, colaboratorii s-au gandit si la un buchet de flori pentru ca tot e primavara. Ce sa-i faci? Defect profesional :)))

Dar pentru ca nu am zarit nici un pachetel, ci numai un plic, mi-a fugit repede gandul acesta. Imi era si teama sa merg cu buchetul in casa pana nu aflam de la cine este. Stiu ca sunt foarte obsedata de chestii negative dar sincer va spun ca de fapt eu sunt chiar foarte optimista. :D

Am sfasiat de-a dreptul plicul si in interior am dat peste o felicitare tare simpatica, cu flori roz desenate pe ea. O deschid si in interior dau peste refrenul melodiei noastre preferate: I wanna grow old with you:

Sper ca va puteti imagina ce am simtit atunci pentru ca mie imi e greu sa descriu in cuvinte. :) Am fost cum nu se poate mai fericita si l-am sunat imediat pentru a-i multumi. :)

Inevitabil l-am intrebat si de ce a ales galbenul si raspunsul lui a fost atat de inocent si atat de simpatic, incat m-a magulit. Si-a dorit pentru mine ceva special, pentru ca toata lumea alege flori rosii sau albe si el a dorit altceva. :)

Doar el putea avea un astfel de raspuns si pentru asta il iubesc atat de mult si spun ca cine nu are iubit ca al meu, sa-si cumpere :))


Floricelele imi invioreaza masuta de machiaj dar si fiecare dimineata si fiecare moment in care nu sunt chiar fericita. Ajunge doar sa ma uit la ele si fata mi se lumineaza instantaneu. :)

Iti multumesc, Iub si te iubesc enorm!


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING