Camera de vis

Buna seara, fete frumoase!

Intotdeauna am visat la o camera decorata precum cele din reviste. Insa sunt constienta ca sunt ncesare o multime de investitii. Insa daca imi doresc mult, poate la casa mea, voi reusi sa amenajez totul asa cum visez.
Pana atunci insa, nu imi ramane decat sa imi imaginez cum ar arata camera visurilor mele.

Cand auzeam pe undeva despre Ikea, ma gadeam cum ar fi sa merg acolo si sa am in minte cateva proiecte pe care sa le pun in aplicare.
Urmaream emisiuni la televizor cu decorarea camerelor si furam idei. La fel faceam si cand urmaream pe Youtube video-uri cu DIY.
Imi aduc aminte si acum cat m-am rugat de tati sa imi gaseasca o foaie metalica pentru ca vasuzem eu un proiect si voiam sa il pun in aplicare.
Trebuia sa realizez un fel de tablou, cu o foaie metalica drept fundal pe care sa aplic cu magneti diverse cosmetice.
Si ca magneti i-as fi folosit pe cei pe care ii primeam la Penny pentru a-i lipi pe frigider. :))) Insa tati nu a avut de unde sa imi gaseasca acea foaie metalica de care aveam nevoie asa ca am abandonat proiectul.

Poate nici nu mi-am dat interesul extraordinar de mult, dar nici nu aveam idee de unde as fi putut gasi lucrurile necesare.


O alta idee pe care as dori sa o aplic, ar fi aceea de a avea o lampa chiar deasupra patului, cu intrerupator langa pat. Ar fi atat de usor sa sting lumina atunci cand ma culc fara sa mai fiu nevoita sa ma dau jos din pat si sa merg apoi prin intuneric cu riscul de a ma lovi de pat sau de altceva. In plus, ar fi un unghi perfect pentru atunci cand as dori sa citesc. Am gasit astfel de corpuri de iluminat la Atas si dintre toate mi-am ales favorita:
Cred ca ar arata de minune deasupra patului si mi-ar oferi mereu o lumina blanda, deloc violenta, exact asa cum necesita ochii mei sensibili.
M-am gandit prima data la Atas pentru ca au o multime de modele diverse, peste 2000, dar si o experienta de peste 20 de ani, cu peste 4000 de proiecte implementate in Romania. Imi place sa aleg mereu ceva de calitate si aici sunt sigura ca voi gasi.

Voi ce idei ati preluat de pe internet si ati reusit sa puneti in practica?





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING