Piscina? Da, va rog!

Buna seara, fete frumoase!
Doar ce am venit de la sala si ma simt atat de plina de energie. Chiar imi doresc sa fac din asta un stil de viata pentru ca parca mersul la sala ma umple de energie si de voie buna. Si voua vi se intampla asta? :D

Ma gandesc ca abia astept sa vina vara si de la sala sa merg diect pe plaja, sa ma tolanesc la soare sau sa fac o baie revigoranta, racoritoare.
Chiar vorbeam astazi ca mai e atat de putin pana sa vina caldura. Chiar daca atunci cand scot capul pe geam nu sunt tocmai optimista, atunci cand privesc in calendar am mai multe sperante. :))

Dar ce ma fac in vacanta cand o sa plec acasa la parinti? Hmm, cred ca trebuie cumva sa caut o solutie si pentru aceasta situatie.
Daca vara trecuta imi pusesem rogojina pe mormanul de nisip din curte, de data asta trebuie sa rezolv si problema cu apa pentru ca asta e cea mai importanta.
Piscine pentru copii am gasit peste tot. La toyz sunt o multime de jucarii exterioare pentru copii (peste 10 000) dar mai ales piscine. Si am vazut producatorul si stiu ca Bestway comecializeaza si piscine pentru adulti.


Am mai avut eu o tentativa dar am renuntat la ea de teama consumului. Stiu ca ar fi foarte crescut pentru o piscina de dimensiuni mai mari, asa cum mi-as dori eu. Insa parca si confortul merita investitia. O sa ma mai gandesc si pentru vara aceasta si poate reusesc sa fac ceva in privinta asta.

O alta varianta a fi sa merg la Dunare. Desi la noi in oras nu este amenajata o plaja, cred ca daca as merge in inspectie, as putea gasi un loc dragut unde sa ma bronzez si sa ma balacesc un pic.

Mai exista si varianta furtunului. :))) O joaca de aceasta anvergura cred ca ar prii oricarei persoane pe timp de vara.

Cand eram mai mici umpleam sticle carora le gauream capacul si ne jucam. Am putea sa facem si acum la fel pentru ca nu a trecut totusi chiar atat de mult timp. Nu? :D


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING