New Stuff: Bijuterii de la Velbi

Buna dimineata, fete frumoase!
Am parte de un weekend prelungit, dar vine dupa o saptamana lunga si nebuna, asa ca vreau sa il petrec alaturi de voi.

Si incep astazi prin a va arata continutul pachetului pe care l-am primit saptamana trecuta dar pe care eu abia ieri l-am deschis.

A ajuns acasa la parinti si pentru ca eu in weekend nu am mai venit acasa, a trebuit sa aman admirarea acestor minunate bijuterii pana ieri. :) Si astazi vreau sa vi le arat si voua pentru ca m-au cucerit pe loc si pentru ca am o surpriza si pentru voi.

Am avut posibilitatea sa aleg de la Velbi cateva minunatii create de o fata la fel de draguta. Cu greu m-am oprit doar la cele pe care le vedeti in imagini (+ un set cadou pentru voi, Sttt!) pentru ca toate bijuteriile arata minunat.
Cred ca va puteti da seama cat e greu e pentru o femeie sa se opreasca atunci cand ii dai unda verde la bijuterii. :)

Eu nu am fost pana acum genul de persoana care sa poarte coliere. Poate ati observat asta si din postarile mele OOTD. Dar nu eram nici o persoana care sa poarte fustite si rochii pana vara trecuta cand nu ma mai scotea nimeni din ele. Asa ca pentru anul acesta mi-am propus sa port mai multe bijuterii si ma bucur ca Velbi a fost alaturi de mine in acest plan.

Majoritatea bijuteriilor alese sunt realizate prin tehnica rasucirii hartiei - Quilling. E o tehnica ce pe mine m-a uimit si nu credeam ca se pot crea lucruri atat de frumoase din hartie.

Tehnica a aparut inca din Egiptul Antic si a fost folosita atat pentru bijuterii, cat si pentru a decora carti, cutii, tablouri si multe altele. Bijuteriile sunt foarte usoare si arata exceptional.

Am ales pentru mine 4 coliere si 3 perechi de cercei. Am optat pentru culori vesele, potrivite pentru hainutele din garderoba mea.


Si ca sa vedeti ca ma tin de cuvant atunci cand spun ca imi propun sa port mai des bijuterii, aseara, cand iubitul meu drag m-a scos la masa, am purtat deja colierul bleu, alaturi de cecelusii cu bleu si roz.
Si deja mi s-a deschis apetitul pentru biju-uri. Abia astept sa vina vara pentru ca toate acestea sa fie mai vizibile.

Chiar m-am gandit si la un outfit in care voi integra colierul bleu. Sper sa reusesc sa il conving pe iub cat mai curand sa imi faca pozele pentru ca outfitul e perfect pentru temperaturile actuale. :D

A treia pereche de cercei cred ca va face casa buna cu acel colier cu chihlimbar. Abia astept sa port aceasta combinatie.

Si acum, sa va mai spun cate ceva despre concurs. O sa ii dam drumul maine, asa ca fiti cu ochii pe blog dar mai ales pe pagina de facebook, pentru ca acolo se va desfasura.
Pentru ca tot se apropie 8 Martie, mi se pare dragut sa facem pe una dintre voi fericita. Premiul va fi un set compus din colier si cercei, creat prin aceeasi tehnica Quilling si oferit de Velbi.ro. :)

Sper sa fiti incantate si sa avem cat mai multe inscrieri :)


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING