Tehnologie de viitor


Oare cat de mult va evolua tehnologia in urmatorii 60 de ani?
Imi pun deseori aceasta intrebare si ma gandesc mereu daca voi reusi sa fac fata vitezei de derulare a inventiilor si a noilor aparitii.

De obicei incerc sa fiu la curent cu toate device-urile noi care apar pentru ca prietenul meu mi-a insuflat o oarecare doza de atractie pentru IT.

Peste 60 de ani probabil vor aparea monitoare LED ultra subtiri care se vor atasa de perete si nu vor iesi aproape deloc in relief; laptopurile vor fi tot mai mici pentru o portabilitate maxima; procesoarele Intel se vor adapta dimensiunilor calculatoarelor si vor fi si ele din ce in ce mai mici pentru a consuma cat mai putina energie.

Daca punem inca de acum bazele tehnologiei si reusim cat de cat sa ne conformam cu noile standarde si cu noile gadget-uri, in viitor ne va fi mult mai usor doar sa facem un update cunostintelor pe care deja le detinem.
Chiar daca totul este intr-o permanenta schimbare si noi lucruri apar zi de zi, putem face fata cu usurinta elementelor din acest domeniu daca suntem interesati.

Majoritatea joburilor implica mai mult sau mai putin folosirea tehnologiei si din acest motiv ne este mult mai usor decat generatiilor anterioare, sa fim la curent cu dezvoltarea pe care aceasta o sufera. 

La 80 de ani vreau sa stau cu sotul meu in casa, fiecare cu laptop-ul lui si sa ne jucam solitaire. Sa facem un campionat. Sper doar sa nu dispara acest joc, sau sa apara ceva asemanator. La acea varsta nu o sa am chef sa joc ceva mai complicat, ci voi vrea doar sa ma relaxez :P.

Cam la atat cred ca s-ar reduce tangenta mea cu tehnologia la o varsta atat de inaintata. Lasam locul tinerilor sa descopere ceea ce si noi la randul nostru am descoperit.
Probabil nepotii isi vor dori sa ne doteze cu multe aparate dar necesar ar fi doar un telefon pentru a pastra legatura cu cei dragi.

O batranete linistita si lipsita de griji e tot ceea ce imi doresc, si cred ca nu numai eu. Desi toate aparaturile sunt menite sa usureze viata octogenarilor, cred ca ne-am putea descurca si fara ultimul model in materie de IT&C.

La 80 de ani sper sa fac inconjurul lumii si sa nu ma mai cramponez in anumite device-uri pe care probabil le-as folosi cu dificultate. :)



Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING