De vis...

2:00
Nu pot sa dorm. Ma tot gandesc cum va fi zborul, cum va fi Barcelona, ce voi face mai intai cand voi ajunge. Sunt atatea ganduri care nu imi dau pace.

4:00
Cred ca am atipit cateva minute dar iar m-am trezit. Ganduri despre hotel si despre itinerariu imi vin in minte. Formez mii de scenarii dar abia astept sa vad realitatea.

6:00
Deja nu mai am stare. Nerabdarea ma impinge jos din pat. Chiar daca avionul decoleaza abia la 10.00, nu mai pot sta linistita.
Bagajul il am facut de 3 zile, inca de cand am aflat ca am castigat un voucher de calatorie spre Barcelona. De fapt, primele minute, sau sa fi fost ore? :D am fost in soc :)) nu imi venea sa cred. Apoi, dupa ce am realizat ca este chiar adevarat, am inceput sa fac bagajul.. :)) chiar daca plecarea era peste cateva zile.

La 8:00 eram deja la aeroport asteptand cu nerabdare decolarea. Iubitul meu incerca sa ma calmeze pentru ca deja deveneam agitata. Cand am auzit strigarea pentru zborul nostru am simtit ca plutesc spre avion.
Nici nu am simtit cum a trecut timpul si deja m-am trezit in Barcelona.
De mult timp visam sa ajung in acest oras minunat, plin de istorie dar totodata de romantism.
Ne-am cazat la Hotel Hesperia Tower si inca de cand am pasit inauntru, mi s-a parut ca intru intr-o alta lume.
Decorul absolut superb, luminile si designul... nu pot fi descrise in cuvinte. Totul era fascinant si cuvintele ar fi prea mici sa descrie asa ceva.

Am urcat in camera si, cand credeam ca am vazut deja totul, am ramas din nou surprinsa de cat de frumos era aceasta amenajata. Pe pat erau cosmetice din gama Agua de la Tierra care sunt oferite de hotel fiecarui client. Acestea au ambalaje oxo-biodegradabile ceea ce ma bucura si mai mult pentru ca de fiecare data incerc pe cat posibil sa protejez natura.

Totul era perfect pana la cele mai mici detalii. Privelistea era de-a dreptul adorabila si as fi stat sa privesc ore in sir marea de stele ce se nastea sub nivelul balconului. Ma simteam ca printre nori.







Patul imens, tablourile abstracte care te cufundau parca si mai tare intr-o lume nemaiintalnita, draperiile care iti ofereau posibilitatea sa te izolezi de cealalta fata a realitatii, mobila care se potrivea perfect in decorul avangardist creat, totul se imbina minunat si impreuna impleteau parca o poveste.


Facilitatile pe care Hotelul le punea la dispozitia clientilor sai nu ar trebui sa lipseasca din nici un altul pentru ca sunt necesare si ne fac viata mai simpla dar in acelasi timp se incadreaza ideal in decorul pe care acesta il confera.

In prima seara, iubitul meu a profitat de tot ce ii oferea camera in care eram cazati si cu un minim de inventivitate a pus la cale un moment romantic.
Capsuni, lumanarele, petale de trandafiri, alaturi de o cada cu apa si multa spuma. Ce poate fi mai frumos?








Aceasta este de fapt atmosfera pe care o ofera Hotelul tuturor clientilor sai. O atmosfera relaxanta, o atmosfera romantica, o atmosfera care te binedispune, in ciuda oricaror probleme.


Momentele unice petrecute la Barcelona vor ramane mereu in cutiuta mea de amintiri. Sper sa ma reintorc intr-o zi in acelasi loc si sa am parte de aceleasi momente minunate.
Dar, cred ca avem o sansa sa ne bucuram de aceleasi conditii si mult mai aproape, pentru ca gasim NH Hoteles si in Romania, unde ne putem bucura de acelasi decor mirific de care am avut parte in Spania.





Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING