Stil de viata sanatos


Nu stiu altii cum sunt, dar eu sunt tare lenesa cand vine vorba de sport.
Desi imi pun de multe ori in minte sa ma tin mai mult timp de un program, mereu intervine altceva si trebuie sa renunt.
Dar in toate cazurile, aleg sa fac sport acasa, realizandu-mi singura orarul, pentru ca stau destul de prost la capitolul timp liber.
In vacanta chiar ma apucasem de fitness si incepuse sa imi placa. Dar, odata cu toamna a mai inceput ceva. A inceput facultatea si s-a zis cu timpul meu liber. A trebuit sa renunt in favoarea stagiilor.
Sunt constienta ca trebuie sa avem un corp sanatos pentru a fi sanatos si interiorul - sufletul, mintea. De aceea trebuie sa avem grija de el. Si cum altfel daca nu prin alimentatie potrivita si miscare.
Am avut o tentativa acum cateva luni, de a merge la sala. Si cum in orasul meu nu exista o sala de gimnastica foarte mare si care sa imi ofere o diversitate prea mare de aparate, a trebuit sa ma limitez la ceea ce exista.
Inconvenientul in aceasta situatie este faptul ca, existand doar cate un singur aparat de un anume fel, trebuia sa stai la rand daca vroiai sa il folosesti.
Intr-o sala mai mare, probabil nu exista aceasta problema. Dar, totusi, exista problema timpului care nu poate fi rezolvata in nici un fel. Uneori am chef de miscare la 9 seara in timp ce privesc emisiunea mea preferata. Nu pot sa merg la sala si atunci care ar fi solutia?
Ce as putea face sa imbin utilul cu placutul?
Revin astfel la sportul acasa. Cred ca asta mi s-ar potrivi cel mai bine.
Am nevoie doar de aparatele potrivite si de un orar bine stabilit, de putin timp liber si de multa vointa.
Este mai bine sa facem miscare cate putin in fiecare zi, sau macar de 2-3 ori pe saptamana decat sa mergem la sala o data pe saptamana si sa ne fortam.
Ramane doar problema aparatelor. Care de fapt nu mai este o problema pentru ca Real a avut grija de noi si ne-a adus solutia.
Eu prefer stepperul si bicicleta - ambele gasindu-se in oferta real. Uneori mai folosesc si banda de alergat dar momentan nu am spatiu suficient sa o pot tine in camera. Poate cand ma voi muta la casa o sa cumpar o banda sa o tin vara in curte :D

Imi place mult faptul ca pot face miscare si ma pot mentine sanatoasa in timp ce privesc un film sau urmaresc emisiunea preferata. Astfel nu mai pare obositor si timpul trece mai usor.
Astfel se poate rezolva si problema timpului liber. Pot face sport cateva minute sau o ora seara dupa ce termin toata activitatea.
Real intr-adevar ne ajuta sa alegem un stil de viata sanatos.



Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012

Comentarii

  1. Miscarea este benefica, intr-adevar. Eu prefer bicicleta, deci mi-am achizitionat una si...pedalez. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut si eu o bicicleta..:D sa vad cand imi iau alta :)

      te pup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING