Fabrica de Magazine


Te-ai gandit vreodata sa ai propriul magazin online?

Zilnic, mii de romani si milioane de oameni din intreaga lume cumpara online. De ce? Pentru ca este mai comod, pot petrece mai mult timp analizand ofertele si pot face comparatie intre magazinele competitoare.

Un magazin online este de aur in aceasta epoca. Dar un magazin online creat cu minim de resurse este de nepretuit.

SpringShop ne ajuta astazi sa ne cream propriul magazin online cu usurinta, fara a avea nevoie de cunostinte IT bogate si cu un buget relativ mic.

Dar oare aceasta fabrica de magazine este perfecta?

Pai sa facem o mica analiza si sa vedem.

-imi place ideea de "Ultimele Proiecte". Dar, din pacate, nu pot vedea decat o poza minuscula a unui proiect, nicidecum proiectul in intregime. Mi-as dori ca aceasta rubrica sa fie insotia de mai multe poze sugestive, sau chiar linkuri catre magazinele respective. De asemenea, rubrica ar putea fi asezata intr-o pozitie mai accesibila.

-dupa ce ma abonez la newsletter si accesez linkul de confirmare, ar trebui sa primesc un mesaj pe site sau un mail care sa imi spuna daca totul este in regula, ca abonarea s-a realizat cu succes.

-descrierea este foarte interesanta:
"Cu SpringShop ai un magazin online la cheie și ești gata să vinzi în numai 5 minute. Scapă de grija întreținerii unui website și fă totul cu cele mai mici investiții. Găsești în noi cel mai bun sprijin și o poartă spre vânzările online!" dar mi-as dori sa fie scrisa intr-o maniera mai atractiva si nu cu acelasi font normal folosit si pentru toate celelalte rubrici. Ideea exprimata poate atrage multi potentiali clienti dar daca acestia nu-i acorda foarte mare atentie, e posibil sa nu observe esentialul.

-as fi pus aceeasi iconita si pentru "Fii gasit pe Google" si "Pret fix - fara comision". Ar da impresia de: Pret fix - verificat, Gasit pe Google - verificat.






-sunt doua butoane pe prima pagina ce duc spre "preturi" si consider ca unul ar fi de ajuns.

-la "contact" mi-ar fi placut sa se afle si o adresa de e-mail. De asemenea ar fi utila o casuta prin care sa se poata efectua consiliere live, macar intr-un anumit interval orar.

-programul de afiliere este foarte atractiv si probabil va contribui la convingerea clientilor. Dar, butoanele din meniul din stanga nu functioneaza. Nu este greu sa derulezi si sa apesi pe butoanele de jos care probabil fac acelasi lucru, dar ar fi fost de preferat ca si cele din stanga sa fie functionale sau scoase.

-imi place mult libertatea de administrare a propriului magazin si posibilitatea de a alege designul perfect pentru produsele scoase la vanzare.

-modalitatea usoara de manevrare a platformei si faptul ca nu necesita cunostinte vaste in domeniul IT poate incuraja mule persoane dornice de a avea un magazin online dar care probabil se temeau de dificultatea acestui proces.

Probabil, daca pe viitor voi dori sa imi deschid un magazin online, voi utiliza Spring Shop pentru usurinta cu care se poate realiza aceasta operatiune:
"Vinzi online in numai 5 minute!"



Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ieftin si Bun: Apa micelara Garnier (Review)

Review: L'oreal Professionnel Sampon pentru restabilirea densitatii parului

Review: Spray pentru corp Victoria's Secret