Favoritele lunii Iulie

Buna dimineata, fete frumoase!
Chiar daca azi e marti si se spune ca ar fi trei ceasuri rele, eu va propun sa vorbim despre favoritele lunii Iulie, ca sa transformam orele in unele bune. :D


Oricat as incerca sa nu repet produsele in mai multe postari cu favorite, nu reusesc pentru ca sunt produse care imi plac atat de mult incat le folosesc frecvent mai multe luni la rand. Sau pe unele le redescopar dupa o perioada si apoi nu ma mai dezlipesc de ele. :)

In luna iulie, in orasul meu au fost niste temperaturi extreme asa ca nu m-am machiat foarte mult, astfel ca la acest capitol, am foarte putine produse favorite:
Paletuta mea de la Makeup Revolution despre care v-am vorbit intr-un aticol recent. A fost singura pe care am utilizat-o si nici de ea nu am abuzat.
Am folosit mai frecvent mascara si doar atat. Iar favorita mea din aceasta luna a fost cea de la Farmasi Let's MakeUp.
Tot de la Farmasi este si rujul cel mai folosit. Nu va arat nuanta acum pentru ca vreau sa ii fac un review separat. Este totusi un nude roze foarte frumos si delicat si imi place la nebunie.

Din categoria de produse pentru ingrijirea tenului, am ceva mai multe favorite, dar pentru ca alternez multe produse, mi-a fost greu sa ma decid pe care sa vi le arat:
Apa Micelara de la Garnier nu-mi lipseste din rutina de ingrijire a tenului. O folosesc zilnic si imi place foarte mult.
Recent am primit noua gama Avon si eu am folosit pana acum doar gelul hidratant si lotiunea tonica. O sa va povestesc mai multe despre ele in curand.
Serumul Nivea cu perlute este favoritul meu din aceasta categorie de produse. Imi place modul de prezentare si e o placere sa il folosesc.

Deodorantul meu favorit in luna ce a trecut a fost unul masculin. :D L-am descoperit atunci cand iub a vrut sa isi cumpere unul. L-am mirosit si m-am indragostit de el. Miroase fix a pepene galben si il vad mai potrivit pentru fete decat pentru baieti. :D
Este vorba despre Old Spice, varianta Bearglove. Si-a luat si iub unul dar l-am confiscat si pe al lui, asa ca acum am unul de rezerva. :D

Pentru ingrijirea corpului, favorita mi-a fost lotiunea anticelulitica de la Elmiplant:
Desi este anticelulitica, a fost singura lotiune de corp pe care am folosit-o. Chiar am avut grija sa o aplic in fiecare seara. Pielea mea nu e uscata si mereu sar peste lotiunea de corp. :D
Aceasta imi place mult ca si textura, ca si aroma si de aceea imi e mare drag sa o folosesc. :) Daca o sa mai vad si rezultate, atunci o sa fie perfect.

Asa cum va spuneam ieri in cadrul tag-ului, imi colorez unghiutele intr-o singura nuanta si luna aceasta am folosit frecvent oja de la Oriflame, The One:

Aroma favorita de luna trecuta si presimt ca va persista si luna aceasta, este cea de la BU: My Secret:

Nu am mai pus niciodata pasta de dinti in vreo postare cu favorite insa acum mi-am dorit neaparat sa va arat pasta de dinti si apa de gura Lacalut, cele pe care le folosesc acum:
Este singura pasta de dinti care m-a ajutat sa scap de sangerarile gingivale. Am niste gingii foarte sensibile si mereu am probleme cu ele dar acum cu Lacalut chiar imi e mult mai usor.

Accesoriul meu favorit a fost aceasta pereche de cercelusi de la Velbi:

Inghetata favorita a fost cea de la Corso, cu Menta. Am cumparat-o aproape zilnic. Bine.. este favorita mea in afara de cea pe care o mananc la o terasa din orasul meu si pe care nu am putut sa o fotografiez. :)
Ador inghetata asta. Glazura de ciocolata mi se pare ca are gust de menta mai pregnant decat inghetata. :D Dar imi place combinatia aceasta foarte mult.

Cartea favorita pe care am terminat-o in Iulie a fost Disparitia, de Tess Gerritsen despre care o sa va povestesc in aceasta saptamana. :)

Acestea au fost favoritele lunii. Sper ca ati reusit sa ajungeti pana la final si ati avut rabdare sa cititi despre produsele care pe mine m-au cucerit in luna ce a trecut. :)

Va astept sa imi spuneti in comentarii daca ati folosit ceva din produsele mele favorite si care sunt preferatele voastre pentru iulie.


Comentarii

  1. Si eu am cateva favorite printre ale tale: lotiunea micelara de la Garnier (la fel de nelipsita si din rutina mea de ingrijire), serumul Nivea l-am avut si eu in cadrul unei campani de testare si il ador. De altfel, l-am si recumparat :) imi place ca e atat de lejer pe piele, nu e gras si lipicios.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa aud ca ai si tu preferate printre ale mele. :)
      pupici!

      Ștergere
  2. :)) Si eu am postat favoritele tot azi! :D
    Fan micelara Garnier!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie cel mai mult imi place inghetata Corso de pepene, e absolut delicioasa si foarte aromata!!! E tare frumoasa oja de la Oriflame, mi s-a facut dor de unghiute roz cand am vazut-o! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ca mi-ai spus de varianta cu pepene. Vara viitoare o incerc si eu. :D
      pupici!

      Ștergere
  4. Ador inghetata cu menta de la Corso! Este pur si simplu dementiala! Si eu am probeme cu gingiile, insa pana acum n-am folosit Lacalut. Cred ca de data asta ii voi da o sansa!

    RăspundețiȘtergere
  5. neaparat trebuie sa incerc si eu o oja de la The One!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt bune. acopera bine dintr-un singur strat si chiar au rezistanta mare. :D
      pupici!

      Ștergere
  6. Eu ma impac bine cu paradontax, desi are un gust mai ciudat, iar ca apa micelara eu folosesc Nivea. Trebuie sa incerc si eu inghetata aceea cu menta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am incercat si eu parodontax dar nu am vazut efecte. :)
      pupicei!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING