Necesitati

Buna ziua, fete frumoase!

Cum e vremea la voi in aceasta perioada? La mine s-au mai domolit caldurile si de cateva zile dorm chiar foarte bine. Las geamul rabatat si aerul care intra e suficient pentru ca eu sa pot dormi bine.
In schimb, in urma cu vreo 2-3 saptamani, noptile mi se pareau interminabile. Simteam nevoia sa dorm cu toate geamurile de la casa deschise pentru a se face curent dar apoi ma gandeam ca nici prea sanatos nu poate fi si in plus eu sunt destul de sperioasa si nu pot sa ma odihnesc daca stiu ca nu am incuiat peste tot.

Daca la bloc, la etajul 4 nu aveam aceste probleme, pentru ca mai dificil poate intra cineva pe vreun geam, de cand m-am mutat la casa, povestea s-a schimbat si am nevoie de siguranta mai mult ca oricand.

In urma cu mai multe luni, am fost la tara, acolo unde stateau bunicii mei pana sa ii aducem sa locuiasca aici, cu noi. Am mers acolo pentru ca ei sa isi poata vizita rudele ramase inca in sat.
Am fost la o verisoara de-a bunicilor siam ramas sa descopar ca ea inca mai aduce apa de la fantanta. Nu este absolut deloc comod ca la o anumita varsta sa mergi pe caldurile de foc sa aduci apa de la o anumita distanta.
Este foarte dificil sa faci aceasta treaba zilnic, la orice varsta, dar chiar si mai dificil atunci cand organismul nu te mai asculta.

Cred ca totul ar fi mult mai simplu daca s-ar investi intr-o pompa submersibila la 50 metri care ar facilita mult munca tuturor locuitorilor acelui sat.
Majoritatea dintre ei sunt oameni in varsta asa ca o astfel de investitie ar fi o binecuvantare pentru ei toti.

Mi-am dat seama cand m-am intors acasa ca noi ne-am obisnuit cu un anumit confort dar sunt anumiti oameni care nu s-au bucurat de asta niciodata in viata si care de cand se stiu pe aceasta lume au cunoscut un singur mod de a trai. Poate pentru ei este un mod de viata si nu se vad traind altfel. Poate nici nu stiu ca exista si modalitati de a usura toata munca lor. Cred ca ar fi o surpriza pentru ei daca intr-o zi ar avea apa curenta, in orice minut, chiar in casa.

 Mi-am reconfirmat faptul ca trebuie sa ne bucuram de lucrurile simple in orice moment si ca nu trebuie sa avem asteptari mari.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING