Review: Ruj Makeup Revolution Amazing

Buna dimineata, fete frumoase!

M-am bucurat mult ca vremea a revenit un pic la normal si parca nu mai avem parte chiar de acele calduri insuportabile. Cu asta mi-a revenit si dorul de iesit in oras la cat mai multe plimbari. Daca in zilele caniculare ma pravaleam in pat toata ziulica, ei bine, acum parca as sta numai in oras. :)

Si pentru ca ies mai mult, ma si machiez mai mult si am redescoperit rujul de la Makeup Revolution pe care l-am ales la ultima comanda Aoro.

Tin minte ca v-am spus de cateva ori ca imi place tare mult, ba chiar l-am inclus si prin favoritele lunii, asa ca astazi trebuie sa va asteptati la un review pozitiv.


Ambalajul imi aduce foarte mult aminte de cel al rujurilor MUA, cele la 1 lira parca. Stiu ca tot asa aveau o rezerva in partea de jos. La acest ruj nu stiu daca e vorba despre o rezerva, ca nu am reusit sa desfac. Posibil sa fie doar pentru a vedea nuanta atunci cand rujul e inchis, ceea ce mi se pare foarte util. Mai ales cand ai mai multe rujuri din aceeasi colectie, le poti diferentia foarte usor asa.
Dar chiar seamana cu cele de la MUA.

Ambalajul negru, simplu si elegant cu scris auriu, pare rezistent la o prima inspectie. Inca nu am reusit sa dau cu el de pamant si sper sa nici nu am ocazia. Si rujul in sine e rezistent. Pentru ca la cele de la ELF am avut surprize foarte neplacute. Pe toate pe care le-am luat le-am gasit rupte. Nici unul nu a scapat, ceea ce ma face sa ma indoiesc de calitatea lor. Bine ca imi plac nuantele si pentru asta o sa incerc sa le scot cumva.

Chiar daca nuanta de pe site nu s-a potrivit cu cea pe care am primit-o, numele nuantei alese se potriveste insa cu nuanta primita, pentru ca am verificat pe site-ul Makeup Revolution si acolo au chiar si swatch pentru fiecare ruj.
Desi optasem initial pentru o nuanta rozalie, mi-am dat seama ca si aceasta mi se potriveste si oricum nu aveam nimic asemanator. :)


Imi place foarte mult consistenta cremoasa si hidratanta si finish-ul ca de gloss pe care in confera buzelor. Nu sunt mare fana a rujurilor mate si ma bucur ca acesta e hidratant si arata atat de bine pe buze.

Nu scoate in evidenta buzele mai uscate, ba chiar le mascheaza usor, lucru care ma bucura nespus pentru ca in perioada rece eu am mai mereu buzele uscate.

Pretul foarte mic, de doar 14 lei, le face si mai asemanatoare produselor de la MUA.
Gasiti pe site o gramada de nuante, asa ca aveti de unde alege. Eu pentru comanda urmatoare am de gand sa incerc si cealalta gama de rujuri Makeup Revolution. Am pus ochii pe o nuanta si abia astept sa imi ajunga. O sa va tin la curent cu prime impresii dar si cu review complet.

De cand am descoperit brandul Makeup Revolution, m-am indragostit de produsele lor si acest ruj Makeup Revolution Amazing ma face sa imi doresc intraga gama de nuante. Ba chiar si cealalta colectie, dupa cum va spuneam mai sus.


Despre rezistenta, am de spus numai de bine. Rezista undeva la 5 ore, culoarea atenuandu-se in timp. :)

Ce spuneti? Voi ati incercat pana acum vreun ruj de la Makeup Revolution? Dar vreun alt produs?
Cum vi se pare aceasta nuanta? Cu ce culoare ati contura ochii pentru un machiaj complet?


Comentarii

  1. Niciun ruj Makeup Revolution nu am la activ! :))
    Imi place nuanta, imi aminteste de cea a unuia de la Nyx pe care l-am avut...
    Suna excelent! Multumesc pentru prezentare! Ma cam instigi, Dienusa!

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai vezi cum faci sa remediezi. :D
      ma bucur ca iti place. :)
      pupicei :*

      Ștergere
  2. imi place :).chiar ca seamana cu mua.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si daca tot nu aveam nici un ruj MUA, am luat makeup revolution. :D
      puup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING