Cartea saptamanii: Girl Online

Buna dimineata, fete frumoase!

Va aratam aici ca am primit si un pachet de la Libris si una dintre cele doua carti alese a fost Girl Online, una din ultimele carti aparute la Editura Epica. Stiti deja ca eu vanez tot ce apare la aceasta editura asa ca nu putea sa imi scape Girl Online, mai ales ca autoarea este Zoella, o faimoasa vloggerita din Marea Britanie.

Pandeam cartea de ceva vreme dar mereu cand ma decideam pentru ea, nu o mai gaseam pe stoc. Pana acum cand am fost mai norocoasa decat de obicei. :D Foarte multe carti de la Editura Epica dispar rapid de pe stoc si asta nu poate sa insemne decat ca sunt foarte cautate. :D

Si ca sa ramanem in zona blogging-ului, trebuie sa stiti ca Girl Online este de fapt nick-name-ul sub care se ascunde Penny, eroina acestei carti, pentru a scrie pe propriul blog. In afara de prietenul ei cel mai bun, nimeni nu stie ca ea are un blog si isi doreste ca totul sa ramana anonim pentru a se putea desfasura in voie atunci cand scrie, pentru a putea fi ea, fara teama ca va fi judecata.

Atunci cand ma gandesc la anonimat imi vine in minte Brumarica. :))) Nici ea nu-si dezvaluie identitatea. :D Brumarico, poate ti-ar placea si tie cartea asta!

Revenim!
Penny nu are o viata perfecta. Se considera regina neindemanaticilor si a rusinii si in plus, are parte de atacuri de panica atunci cand se asteapta mai putin.
Prietena ei cea mai buna din gimnaziu s-a racit de ea si se considera acum cea mai populara fata din scoala. Penny insa incearca sa reia legatura, totul ducand la inca un dezastru.

Singurul loc in care se simtea ea insasi este blogul ei unde poate scrie tot ce gandeste, fara ca nimeni sa o judece, ba chiar primind foarte multe incurajari de la cititori.

In apropierea Craciunului, Penny afla ca trebuie sa plece la New York impreuna cu parintii si desi prima data nici nu vrea sa auda, cand va ajunge acolo va descoperi ca traieste cel mai frumos vis.
Intalneste un baiat care o intelege si pe care il place. Noah este exact asa cum si-l doreste Penny.
Dar ce te faci cand trebuie sa te intorci la Londra?

Ei bine, asta va las pe voi sa aflati atunci cand veti citi Girl Online.
Oare Penny va renunta atat de usor la Noah? Este oare o iubire adevarata intre cei doi? Sau doar o idila de vacanta?

Sper ca v-am facut curioase si ca veti cauta si voi aceasta carte.

Eu aveam nevoie de o lectura mai usoara dupa ce am terminat seria Rizzoli si Isles si Girl Online mi-a mers la suflet. Exceptand micile greseli de redactare, cartea a fost minunata. S-a citit foarte rapid si chiar uitam cum trecea timpul atunci cand ma asezam in pat sa citesc.

O lectura light, de vara, care sa ne racoreasca si sa ne faca sa visam la basme cu printi si printese si la povesti de iubire perfecte. :)

Daca v-am convins, atunci va mai spun ca gasiti aceasta carte in aceasta librarie online, la pretul de 25.28 lei, redusa de la 38.9 lei. :) In plus, stiti ca aveti si transportul gratuit. :D

Acum hai sa trecem si pe la Gabi si Claudia sa vedem ce recenzii au pregatit ele pentru astazi.



Comentarii

  1. Am aceasta carte in wishlist, dar intai si intai, vreau sa imi cumpar seria The Mortal Instruments de Cassandra Clare :D Am vazut ca Libris au un pret super pentru primele 4 volume uhuu !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si seria aia e pe lista mea. sper sa o citesc si eu curand. :D
      puup!

      Ștergere
  2. Sunt innebunita dupa Rizzoli si Isles :-D Acum ca am aflat ca este si cartea nu mai pot de curioasa :-))
    Abea astept sa imi iau si eu Girl Online de la Zoe :-D Nici nu am stiut ca a aparut si la noi in Romania.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu pot decat sa ma bucur ca ti-am adus cateva vesti bune. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING