Noutati (Flormar, Rowenta, Libris, Ziaja, Victoria's Secret, Aubrey Organics)

Buna ziua, fete frumoase!

Dupa un weekend de cosmar in care efectiv am zacut, incerc sa imi revin usor, usor si nu pot sa incep altfel, decat cu o noua postare. :)
Am in minte aceasta postare cu noutati de foarte multe zile si iata ca abia astazi s-a materializat. Oricum, mai bine ceva mai tarziu, decat deloc. Eu sunt fericita ca am reusit sa adun toate noutatile intr-o postare pentru ca asta m-a amanat de fapt cel mai mult. Stiam ca mai trebuie sa soseasca pachetele si m-am decis sa le astept pentru a nu posta noutati de mai multe ori. :D

Si pentru ca ultimele au venit chiar astazi, am considerat ca e momentul perfect pentru a le aduna pe toate. :)

Primul pachetel care a ajuns la mine a fost cel de la Flormar.
-BB Spray Mousse Foundation
-Lip Balm, nuanta Mulburry
-Fond de ten

Din pacate, produsele pentru ten sunt in nuante prea inchise pentru mine insa astfel am sansa sa imi exersez tehnica de conturare. Va anunt daca iese ceva demn de anuntat. :)))
Lip Balm-ul e superb si abia astept sa va vorbesc despre el. :D

A urmat pachetul de la eMag care mi-a adus un nou epilator:
Am cumparat acest aparat de la Rowenta - Soft Extreme dupa lungi cautari si documentari si cred ca am facut o alegere foarte buna. :D Daca va intereseaza, o sa va povestesc mai multe intr-un review separat.
Am avut un voucher de cumparaturi primit in DoveClub asa ca am platit doar diferenta pentru a-l achizitiona. :D

A urmat coletul de la Libris, cu doua noi carti pe care le vom citi luna aceasta. :)
Am ales o noua carte aparuta la Editura Epica, Girl Online. O pandeam de ceva vreme si tot fugea de pe stoc. :D Stiti ca eu am o obsesie cu aceasta editura. :)
Pentru a doua carte, am ales o poveste reala, din pacate trista, pe care abia astept sa o descopar.

O noua pasiune am facut si pentru produsele Ziaja, o companie din Polonia care are o multime de produse tentante, la preturi foarte accesibile.
Am ales aceste produse pentru ca sunt destinate tenului mixt si gras. Sunt tare curioasa de crema de noapte.
Dupa ce le testez riguros, revin cu informatii. :)

Astazi, asa cum va spuneam, am mai ridicat de la Posta doua colete. Primul a sosit de la CumparaCeasuri.ro:
Inca un spray de corp Victoria's Secret am adaugat colectiei. Miroase tare bine, usor dulceag, asa ca il voi pastra pentru toamna-iarna.

Ultimul colet a sosit din partea Aubery Organics:
Este vorba despre gelul cu aloe vera, pe care astept sa il folosesc in mai multe moduri. :) Am cateva idei pentru a-l pune la incercare. :)

Gataa! Am ajuns si la final. :))
Voi ce noutati ati descoperit in ultima perioada?



Comentarii

  1. Vai, cate produse noi ai! De cand visez si eu la un spray de corp de la Victoria's Secret <3 Bafta la testari, si apropo, ai o cititoare noua ^_^! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc tare mult. Sper sa iti placa ce gasesti aici. :)
      pupicei!

      Ștergere
  2. Diana, sa stii ca astept cu nerabdare un review detaliat al epilatorului! Si eu am citit foarte multe pareri despre el, insa as dori sa aflu si parerea ta caci ma tenteaza rau ideea de a-l achizitiona
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesante cartile! Titlurile vreau sa spun! :D
    Victoria's secret..poate pun manuta pe un spray de corp sau o lotiune - e un MUST! :))
    Sa le folosesti cu drag!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un singur produs iti trebuie ca apoi o sa vrei mai multe. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING