Cartea saptamanii: Clubul Mefisto

Buna dimineata, fete frumoase!

Chiar daca astazi suntem in 13, nu va fi o zi cu ghinion pentru ca eu nu o concep astfel. Sper sa fie o zi frumoasa pentru ca de zile urate am tot avut parte. :)) Dar mai bine sa ne bucuram de ce avem si sa pretuim mai mult tot ce ne ofera viata.

Am zis ca incerc sa nu ma mai abat de la postarile saptamanale cu recenzii ale cartilor pe care le citesc asa ca fac tot ce pot ca sa ma mentin pe linia de plutire. :D Si astazi vin cu o noua recenzie, ultima din seria Rizzoli si Isles si anume Clubul Mefisto, de Tess Gerritsen.

Este ultima carte pe care eu o am si ultima despre care stiu ca a fost tradusa in romana. Sper totusi sa se revina la aceasta serie cu traducerile pentru ca din cate stiu, ar mai fi si alte carti aparute. :)

Cele doua protagoniste ale seriei se confrunta cu o noua serie de crime, cu o noua generatie de criminali. Chiar in preajma Craciunului, cele doua sunt chemate la o scena a crimei foarte ciudata. Bucati din corpul victimei sunt imprastiate prin toata casa acesteia, fiecare avand de fapt un loc bine stabilit in mintea criminalului.

Exista chiar si o inscriptie ce poate fi insa citita doar in oglinda, exact ca un ritualurile necurate pe care le fac cei ce cocheteaza cu vrajitoria si magia neagra.

La fata locului au mai fost gasite si alte semne care indica un astfel de ritual insa politia vrea totusi sa creada mai degraba ca faptasul este nebun si nu stie ce face decat ca este perfect sanatos si ca a recurs ca astfel de metode criminale.

Crimele continua si chiar cineva din echipa politiei va fi urmatoarea victima. Aceasta va fi gasita in casa in care avea loc o intalnire ce avea legatura cu precedenta crima. Cei care se intalneau aici au un grup ce incearca sa ajute politia dar detectivul nostru nu are incredere in nimeni.

Pe langa parcurgerea anchetei, in aceasta carte intram mai profund in viata de familie a lui Rizzoli si aflam problemele cu care se confrunta proaspata mamica, atat din acest punct de vedere, dar si legat de ai sai parinti.

Nici pe Isles nu o uitam si descoperim sentimentele pe care ea le are pentru parintele Daniel si ce se va intampla intre cei doi.

O carte la fel de frumoasa ca si celelalte pe care le-am citit din aceasta serie. Un pic mai uratel tradusa, cu mai multe greseli si omiteri de cuvinte, dar am trecut peste acest aspect si m-am concentrat doar pe continut.

Va repet, asa cum v-am spus la fiecare recenzie facuta pentru cartile din aceasta serie, ca daca sunteti fane ale cartilor cu politie, crime, detectivi, atunci nu trebuie sa ratati aceasta carte, aceasta serie.

Daca v-am facut curioase, va invit in aceasta librarie online, unde puteti gasi cartea Clubul Mefisto la pretul de 24.5 lei. :)

Si pentru ca joia nu sunt singura, haideti sa mergem si la Claudia si Gabi pentru a citi ce au pregatit ele pentru astazi. :)



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING