Premiile Liebster

Buna dimineata, fete frumoase!

Nu am mai facut de multa vreme un TAG si m-am bucurat sa vad ca Lory s-a gandit la mine si m-a nominalizat la Premiile Liebster. :)
Ii multumesc frumos pe aceasta cale!





Intrebarile pe care le-am primit din partea ei, sunt:

1. Cum iti place sa te machezi?

In ultima perioada am renuntat la machiajele elaborate, poate si din lipsa de timp si apelez doar la tus si mascara sau la fard maro pe linia genelor si mascara. Una din aceste doua variante imi este bun aliat in ultima perioada.
Inainte imi placea sa ma joc cu nuantele de fard si apelam la tonuri neutre sau purpurii. :D

2. Ce manichiuri si pedichiuri preferi?


Din nou am before and after. :))) Vara trecuta am participat la foarte multe colaborari legate de macichiuri si am incercat o multime de modele. Le puteti gasi aici. Dar in ultima perioada, tot din lipsa de timp liber, prefer unghiutele colorate intr-o singura nuanta. Acum le am roz. :D

3. O carte preferata

Asa cum am citit undeva acum ceva vreme, exista atat de multa carti pe aceasta lume pe care inca nu le-am descoperit, incat ar fi o blasfemie sa spunem ca una e mai presus decat toate celelalte. :)
Asa ca eu nu va pot da un singur nume pentru aceasta intrebare ci ar trebui sa insir aproape tot ce am citit pana in acest moment pentru ca toate cartile mi-au transmis ceva aparte. Insa pentru ca vreau totusi sa va indrum intr-o directie, as spune Hopeless.

4. Inainte de a cumpara un produs, intri pe bloguri pentru a afla mai multe pareri sau mergi direct in magazin si cumperi?

Daca sunt acasa si ma gandesc la un anumit produs, ma informez foarte bine inainte. Caut review-uri pe bloguri sau pe youtube si abia apoi iau o decizie. Insa daca sunt in oras, intr-un magazin si ma atrage un anumit produs, de multe ori il cumpar fara a mai astepta sa merg acasa si sa caut informatii. :)

5. De ce anume tii cont atunci cand iti cumperi produsele de machiaj/ ingrijire?

Pai la produsele de ingrijire tin cont de nevoile personale. De tipul de ten, de timpul de par, de consistenta pe care o prefer la anumite produse, uneori chiar si de ingrediente. La capitolul machiaj mai trebuie sa imi placa si vizual. Dovada o aveti chiar in postarea de sambata. Am ales paleta MakeUp Revolution si dupa aspectul ambalajului si iata ca nu am dat gres. :D

6. Preferi blogging sau vlogging? Ce urmaresti mai mult?

Cred ca mai mult citesc blogguri pentru ca imi urmaresc foarte multe colege, insa sunt abonata si la cateva canale de YT si imi face mare placere sa ma uit la filmulete. Plus ca e mai usor sa privesti si sa intelegi despre un produs atunci cand il urmaresti intr-un video.

7. Ce te face sa nu mai citesti un blog?

Sincer, blogurile la care am renuntat pana acum au apartinut unor fete pe care le-am vazut facand comentarii rautacioase la un moment dat. Nu doar la adresa mea. Ma refer in general. Nu imi plac astfel de persoane. Consider ca trebuie sa ne respectam intre noi.

8. Ce te face sa revii pe un blog?

Un articol bun ma face intotdeauna sa revin. Sunt bloguri pe care le citesc zilnic, fara a avea prefeinte in ceea ce priveste articolele. Imi place maniera de a scrie a bloggeritelor si acesta e motivul pentru constanta mea. Dar sunt si bloguri pe care le citesc doar atunci cand consider ca articolul respectiv mi se adreseaza. :D

9. Ce mananci la munca?

Nu lucrez inca. Si din fericire, la facultate am mai mereu ferestre si pot ajunge acasa sa mananc. :)

10. Ti-ai dori sa scrii mai mult despre...

Tinute! Spuneam si zilele trecute ca mi-as dori sa postez mai multe articole de genul OOTD. Am cateva in minte in acest moment, mai trebuie doar sa gasesc timp pentru poze si sa il conving pe iub.

11. Ce faci in viata de zi cu zi si cum iti imparti timpul?

Acum sunt in vacanta si am impresia ca am mai mult timp liber insa nu e chiar asa. :D Incerc sa ma impart intre blog, carti, filme, gatit, iesit pe afara cu iub si timp petrecut impreuna cu el. :D
Cand sunt la facultate sunt mai organizata. Asta nu inseamna insa ca imi doresc sa inceapa scoala. :)))


Daca ati reusit sa ajungeti pana la final, va felicit! Sper ca nu v-am plictisit si sper ca v-au placut raspunsurile mele. :) Sunt curioasa ce ati raspunde voi. Astept sa imi spuneti in comentarii!





Comentarii

  1. Se pare ca noi doua suntem pe acelasi "trend" in ceea ce priveste machiajele si unghiutele! :)
    Pe iub il convingi usor cu un pupic iar timp... sigur gasesti! Spuneti asa: ce naiba, gasesc timp pentru asta femeile casatorite care au si copii iar eu nu?! Ba voi gasi timp! :D

    Kisses, sweetie!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Iti spun ceva, dar sa ramana secretul nostru: nici eu nu vreau sa inceapa scoala (iar la mine incepe la 1 septembrie, imi sufla in ceafa :P)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate nu am prea mai avut ocazia sa pozez pentru outfit-uri pentru ca s-au intamplat prea multe lucruri care au mancat timp. :D

      pupicei!

      Ștergere
  2. Cat de mult ne asemanam. M-am regasit in majoritatea raspunsurilor tale.
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. la 7 sunt perfect de acord.

    pana de curand eram si eu mai mult cu bloggingul, dar recunosc ca urmaresc acum destul de multe fete si pe youtube...

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am inceput sa urmaresc din ce in ce mai multe canale de youtube. Am descoperit o multime de vloggerite simpatice! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e dragut cand descoperi o vloggerita noua si iei la rand toate filmuletele ei. si cand ajungi la prezent te oftici ca nu mai ai ce sa urmaresti. :D
      puup!

      Ștergere
  5. Hehe multumesc ca ai aceptat! :)
    Si eu imi doresc mai multe tinute pe blog iar la fel ca si tine, trebuie sa il conving pe al meu iubit! Care de multe ori nu are timp! :(
    Pupici si mi-a facut placere sa citesc raspunsurile tale!

    RăspundețiȘtergere
  6. sa stii ca mi-ai cam facut dor de facultate cu postarea asta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate peste cativa ani mi se va face si mie dor de facultate. :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING