Hainute de Duminica

Buna ziua, fete frumoase!

Nu am abordat niciodata acest subiect pe blog insa cred ca e o parere ce merita scrisa pentru a ramane aici pe blog pentru persoanele care nu stiu sau nu au idei pentru hainutele pe care trebuie sa le purtam la Biserica. Nu trebuie sa facem parada modei atunci cand mergem sa ne rugam insa asta nu inseamna ca nu trebuie sa ne aranjam si sa fim frumoase chiar si in aceasta situatie.

De cand s-a construit Manastirea in localitatea mea, aleg mai frecvent sa merg acolo decat la Biserica la care mergeam inainte, din mai multe motive. Este situata pe un deal si de acolo se vede Dunarea si intregul oras, atat de frumos, mai ales dimineata devreme si seara la apus. Este mult mai liniste si un aer foarte curat pentru ca Manastirea este situata in mijlocul naturii. Poate vreodata o sa va fac cateva poze cu aceasta Manastire pentru a vedea cat e de frumoasa si de linistita.
Te calmezi si uiti de toata agitatia atunci cand mergi acolo. Parintele e foarte apropiat de noi, de familia iubitului meu asa ca si acesta este inca un motiv pentru care aleg de multe ori sa merg acolo. Chiar daca distanta este putin mai mare, este totusi accesibila atat cu masina cat si pe jos, pentru ca orasul in sine nu este prea mare si poate fi strabatut cu usurinta de la un capat la altul.

Dupa cum probabil stiti, la Manastire vestimentatia este ceva mai riguroasa si este obligatoriu ca femeile sa poarte fusta si sa aiba capul acoperit, indiferent de varsta.
Si pentru ca eu nu vreau sa risc si sa aleg o fusta prea scurta, optez intotdeauna pentru fuste foarte lungi, pana in pamant, care imi plac foarte mult in aceasta perioada a anului. Mi se par mult mai racoritoare, chiar daca sunt lungi. Datorita vantului, fusta se misca si niciodata nu imi e cald cand port o fusta lunga.

V-am aratat o data o tinuta cu o astfel de fustita si recent mi-am mai cumparat una, bleumarin cu bulinute albe, cu o croiala pe corp si cu buzunare. Este o fusta perfecta pentru mers la Biserica si eu o combin de obicei cu tricouri si bluzite albe.

Pe cap imi pun intotdeauna o esarfa si am gija sa fie din bumbac, pentru ca cele matasoase aluneca si trebuie sa o fixez din 5 in 5 minute. :)

Si pentru ca tot vorbim despre Manastire, va spun ca au acolo o multime de produse bisericesti care mie imi iau ochii de fiecare data. Aproape nicidoata nu plec de acolo fara o iconita, un lantisor sau o carticica. Ultima daca mi-a luat iub o o carte cu Minunile Maicii Domnului pe care inca nu am apucat s-o citesc dar care cu siguranta imi va face mare placere.

Imi place ca in fiecare Duminica sa merg macar putin la slujba pentru a fi mai aproape de Dumnezeu si pentru a ma linisti. Voi cum va petreceti Duminicile? Ce hainute purtati la Slujba?







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING