Recomandare film: The Age of Adaline

Buna dimineata, fete frumoase!

Ieri a fost o zi urata pentru mine dar incerc sa o uit cat mai repede si nu pot face asta decat urmand cursul firesc la lucrurilor.
Asta inseamna ca astazi va invit la un film care mie personal mi-a placut tare mult. Am mai avut o tentativa in urma cu vreo cateva saptamani dar din nu stiu ce motiv m-am reorientat insa cand l-am vazut pe iub ca vrea sa se uite la un film, m-am hotarat sa ne uitam impreuna, ca oricum voiam si eu sa il vad.

Este vorba despre filmul The Age of Adaline, aparut in mai, 2015:
sursa: Cinemagia
Am iubit-o pe Blake Lively in Gossip Girl si imi place mult de ea in general, asa ca m-am bucurat nespus sa o vad in acest rol.
Mi s-a parut ca i s-a potrivit foarte bine sau a facut ea cumva sa i se potriveasca. :)

O batranica inteleapta la interior si un corp de zeita la exterior, cam asa as putea descrie personajul ei.

Adaline a fost o femeie normala pana la varsta de 29 de ani cand in urma unui accident, organismul ei a inghetat si aceasta nu a mai imbatranit nici macar o zi. Desi poate parea ceva frumos si bun pentru o persoana, ea insa a iscat multa valva mai ales prin randul autoritatilor care au dorit sa o analizeze indeaproape.

Si-a dat seama insa ca nu poate trai astfel si ca cel mai bine ar fi sa fuga. Si astfel Adaline isi schimba identitatea la fiecare 10 ani, pentru a nu da de banuit persoanelor din jur.

Insa iubirea o gaseste atunci cand se asteapta mai putin. Si nu doar ca o gaseste, dar mai si insista. Si culmea ca apare fix in momentul in care Adaline se pregatea de o noua schimbare de identitate.

Dar surprizele nu se opesc aici. Trecutul reapare si o descopera si ii da peste cap existenta. Iubiri din trecut isi fac aparitia si Adaline trebuie sa gestioneze bine situatia pentru a-i proteja pe toti cei la care tine, dar mai ales pe ea.

Un film foarte frumos si interesant. Poate a mai fost abordata aceasta idee dar eu nu am mai vazut filme cu acest subiect asa ca l-am gustat din plin. Blake a stralucit la propriu in acest rol si m-a surprins placut sa o redescopar.

Finalul a fost oarecum asteptat din partea mea dar mi-a dat cateva palpitatii. :D

Va las pe final trailerul, ca sa va spuna ceva mai mult decat v-am putut oferi eu. Si daca v-a placut si voua de Blake in Gossip Girl, trebuie neaparat sa vedeti si acest film in care veti descoperi o cu totul alta Blake Lively. Dar chiar si daca nu ati vazut Gossip Girl, tot trebuie sa vedeti acest film:




Comentarii

  1. Interesant subiectul! Blake are o finete aparte...
    Vreau sa vad filmul asta, am zis!!! Multumesc mult pentru recomandare, draga mea!
    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Cele rele sa se spele, cele bune sa se-adune! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca l-ai vazut pana acum. :D a fost un film minunat.
      pupici!

      Ștergere
  2. Mi-a placut, dar nu atat de mult incat sa-l revad :*.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu totusi cred ca nu m-as plictisi la o a doua vizionare. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. Si mie mi-a placut foarte mult acest film! Iar Blake, a fost perfecta pentru acest rol!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-a placut si tie. a fost superba Blake. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING