Un paradis intim

Buna dimineata, fete frumoase!
Draga noastra Alina lui Brumarel m-a provocat sa va vorbesc despre lenjerii si pentru ca le ador nu am putut rezista. :D

De cate ori vi s-a intampat sa va opriti in magazinele de lenjerii de pat si sa le admirati ore in sir fara sa va dati seama cum trece timpul? Ei bine, mie mi s-a intamplat de cateva ori si chiar pot spune ca am facut alegerile bune pana la final. Bine... dupa ce m-am fript o data. :))

Prima data cand mi-am redecorat camera am gandit-o in culorile rosu, alb si negru si voiam ca totul sa fie doar cu aceste culori. Am gasit exact perdeaua potrivita si mai aveam nevoie doar de lenjerie. Imi aduc aminte si acum cat de mult am analizat ofertele pana am gasit ceva care sa se muleze perfect pe ideile mele.
Din pacate insa, acea alegere nu a fost una foarte fericita, datorita materialului extrem de sintetic al lenjeriei. Insa daca m-am fript o data, acum suflu si in iaurt si aleg doar lenjerii din bumbac satinat, cel mai placut pentru pielea mea.

De obicei aleg lenjerii colorate, care sa imi exprime bucurie, iubire, sentimente de implinire. Asa ca am si lenjerii cu trandafiri rosii, superbe, romantice, dar si lenjerii cu cerculete multicolore, care ma invioreaza in fiecare dimineata.

Pentru noul dormitor insa, pe langa lenjeriile pe care le am, mi-as dori neaparat si ceva cu maro-ciocolata, cum am gasit pe Lenjeriipat-outlet:

Cred ca s-ar potrivi in noua mea camera. Imi place combinatia de culori. Mereu mi-am dorit o lenjerie cu ceva gri prin ea. Mi se pare o nuanta eleganta :)

Si desi mi-au atras atentia foarte multe lenjerii viu colorate, cred ca daca ar trebui sa aleg, m-as duce mai mult spre una in acest sens, ca sa completez colectia. Astfel as bifa si o lenjerie serioasa, care sa se incadreze in decorul camerei. :)


Si pentru ca tot v-am batut la cap cu lenjerii, trebuie sa va anunt si ca pana maine dureaza Summer Black Week in care puteti profita de oferta 1+1 gratis la toate lenjeriile de pat, ceea ce pentru mine este un vis. :D Pentru ca mereu cheltui prea mult pe lenjeriile de pat. :D
In plus, toti cei care plaseaza comenzi vor participa la o tombola unde pot castiga o excursie la Paris. :D
Ce poate fi mai frumos decat sa cumperi si sa fii rasplatit in 2 moduri? O lenjerie gratis si o vacanta peste hotare. :)


Voi ce lenjerii preferati?


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING