Review and Swatch: MakeUp Revolution I ♥ Makeup - I ♥ Chocolate Palette

Buna dimineata, fete frumoase!

Va mai aduceti aminte de ultimul colet de la Aoro? Daca nu, va reamintesc faptul ca el continea doar produse MakeUp Revolution.

Am descoperit acest brand foarte recent, pe site-ul Aoro si am inceput sa cochetez cu ideea de a-mi face un stoc remarcabile cu produsele lor. Am luat pentru inceput 3 produse, din categorii diferite, pentru a-mi putea da seama de calitatea lor si daca merita sa investesc mai departe.

Astazi o sa va vorbesc despre paleta de farduri pentru pleoape pe care am ales-o si anume Paleta MakeUp Revolution I heart Makeup - I heart Chocolate:


Nu! Nu este o ciocolata topita asa ca nu va pregatiti sa o mancati. :D Desi arata absolut delicios, trebuie sa stiti ca este de fapt doar o paleta farduri de ochi MakeUp Revolution. Eu m-am indragostit de acest ambalaj si cu mana pe inima va spun ca a fost unul din motivele pentru care am ales fix aceasta paleta si nu alta.

Bineinteles ca au contat si nuantele, dar ambalajul a atarnat foarte greu.
Imi place sa am in colectie o astfel de paleta de machiaj si imi face mare placere sa deschid sertarul si sa o gasesc asteptandu-ma. :)

Comparabila cu alte palete renumite si foarte calitative si aceasta are denumiri individuale pentru fiecare nuanta in parte:


Toate sunt superbe si fac parte din categoria de nuante pe care le-as purta in mod normal. Este o paleta foarte versatila pentru ca are nuante pentru un machiaj natural, are nuante pentru un smokey eyes, are nuante mate dar si sidefate, ba chiar si nuante cu sclipici.

Pentru un machiaj natural, purtat zilnic, eu folosesc nuantele:
-You Need Love
-Thank Friday
-Stolen Chocolate
Nuanta mai inchisa o folosesc pentru a contura usor linia genelor. Mai aplic si un strat de Mascara si sunt gata de iesire cu un efort minim.


Nuante mate:
-You Need Love
-One More Piece
-Stolen Chocolate
-Thank Friday
-Pleasure Girl
-Meet Chocolate

Nuante sidefate:
-More!
-Love Divine
-Smooth Criminal
-Chocolate Love
-You Need More
-Endorphins Ready!

Nuante cu sclipici:
-Piece Me Together
-Love Torn
-Unforgivable
-What a Way to Go

Nauntele cu sclipici sunt perfecte pentru un machiaj glamour, de seara, pentru o ocazie speciala. Sclipiciul e foarte fin si creaza irizatii minunate atunci cand e aplicat pe pleoapa. :)

fara blitz
cu blitz
cu blitz
Fardurile nu sunt prafoase si se aseaza frumos pe piele. Se vede asta si din pozele de mai sus.
Rezistenta fara o baza pentru machiaj este de 5-6 ore, dupa care incep sa se stranga usor in pliul pleoapei.
Swatch-urile sunt facute fara baza de machiaj, care le-ar putea intensifica.
Se sterg usor cu apa micelara, fara a trebui sa insist.

Asadar, pot spune ca am inceput descoperirea acestui brand intr-un mod pozitiv. Imi place paleta foarte mult si mi s-a deschis apetitul si pentru altele. Am zarit o gramada de palete frumoase pe site si sper sa reusesc sa imi maresc aceasta colectie. :D

Voi ati folosit pana acum produse MakeUp Revolution?
Cum vi se pare aceasta paleta?


Comentarii

  1. wow<3 arata foarte bine ! Imi place in special fardul : What a way to go <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place. :) Eu am preferate diferite in functie de ocazie. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. sa stii ca iti vine s-o mananci :). imi place mult Piece Me Together

    RăspundețiȘtergere
  3. O am si eu si o folosesc cu mult drag:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am folosit, insa am vreo 2 in lista de dorinte! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu n-am folosit nimic de la ei dar as vrea sa incerc un highlighter!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie mi-au placut toate produsele pe care le-am incercat pana acum de la ei. :) sper sa iti placa si tie.
      pupici!

      Ștergere
  6. tare bine arata, si fardurile, dar si ambalajul :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai cat de dragut arata! Nu am mai vazut-o pe aoro, nu cred ca e in stoc.. Sper sa o gasesc in curand! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. arata super paleta si ma tenteaza sa o cumpar. ce valabilitate are paleta de farduri? 12 luni?

    o primavara frumoasa,
    pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING