Review: Gel Bodyshape Elmiplant

Buna dimineata, fete frumoase!

Astazi m-am trezit cu vestea ca eMag Supermarket are transport gratuit asa ca nu voi incheia ziua fara o comanda. Deja am inceput sa adaug produse in cos. O sa va arat si voua cand va sosi pachetul. :)

Pana atunci insa, zic sa ne ocupam de un produs minunat, pe care l-am descoperit recent dar care m-a cucerit rapid.

Este vorba despre acel gel anticelulitic de la Elmiplant pe care l-am primit impreuna cu un rucsac:

Ambalajul imi place dar nu ma omor dupa el. Se stie ca prefer produsele in ambalaje cu pompita pentru o utilizare mai usoara si mai igienica. Borcanelele mi se par tare dificile. Mereu ma trezesc cu produs sub unghii. :))
Insa ca si colorit si informatii, este ok, pentru ca ofera toate cele necesare.

Consistenta este intr-adevar una de gel, de culoarea miezului de castravete. Si imi place ca intra rapid in piele daca o lasi in pace (daca doar aplici pe piele, fara sa masezi), dar e buna si pentru masaj, pentru ca in aceasta situatie nu patrunde la fel de rapid. :D Chiar mi se pare ceva wow si sper ca am explicat cum trebuie ca sa ma intelegeti. :)

Desi are in compozitie alte extracte, eu percep un miros racoritor de castravete. Acesta nu se regaseste in compozitie insa mie asa imi miroase.  :) Si ador aceasta aroma. Mi se pare perfecta pentru aceasta perioada cand cautam doar produse cu arome fresh. :)

Dupa aplicare, pielea devine mai ferma, mai catifelata si deloc lipicioasa. Aspectul de coaja de portocala s-a redus foarte putin insa cred ca in combinatie cu sport si alimentatie potrivita, se vor vedea si mai multe efecte. Eu nu am mai fost la sala in vacanta, asa ca si efectele au fost mai reduse.

Insa mi se pare un produs bun, cu mult potential atunci cand este folosit corespunzator.
Imi plac mult produsele de la Elmiplant si ma bucur ca am descoperit si acest gel anticelulitic. :)

Voi ati folosit produse Elmiplant? Care e favoritul vostru?


Comentarii

  1. spor la cumparaturi :)
    da, imi place Elmiplant, cremele de corp acum mai nou!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos! :)
      ma bucur ca si tie iti place Elmiplant. :)
      puup!

      Ștergere
  2. Mi-ar placea sa-l incerc, am vazut oferta, dar nu am gasit suficiente produse pentru a da o comanda.
    xo

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING