OOTD: Flowers all over me

Buna dimineata, fete frumoase!

In sfarsit l-am convins pe iub sa imi faca niste fotografii, asa ca incepem aceasta saptamana intr-un mod promitator. :)

Am ales o tinuta cu muuulte floricele. Am flori pe bluzita, la urechi, dar si pe sandale, asa ca am considerat ca titlul postarii se potriveste de minune cu tinuta pe care vreau sa v-o arat.

O plimbare dupa amiaza, pe malul Dunarii, a fost ocazia perfecta pentru a-l convinge, cu greeeu, pe iub :)

Sper din suflet sa va placa ce a iesit:

Am ales sa port:
Bluza: LC Waikiki
Fusta: Bershka
Sandale: Matar
Geanta: Handmade by David M.
Cercei: Born Pretty Store
Inel: Random Store


Comentarii

  1. ce dragut! cred ca bluzita imi place cel mai mult, desi nici restul nu-i de lepadat :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca iti place. e si preferata mea. desi s-a facut frig, inca nu renunt la ea. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Vad flori, un albastru al fustei tare frumos dar si niste priviri pline de dragoste catre cel care se lasa greu convins. hihi
    pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING