Unde petrecem vacanta de vara?

Hey!
V-am spus cu o alta ocazie, pe la inceputul anului ca mi-as dori tare mult ca in acest an sa pot si eu calatori. Pentru mine nu ar fi o problema dar iubi are rau de masina si de alte mijloace de transport si ne va fi un pic mai dificil. Ramane totusi de vazut daca vom reusi sa ajungem unde ne-am propus.. sau mai bine spus, unde mi-am propus. :D
Si pentru ca imi doresc tare mult sa calatoresc, am cautat multe oferte pe la agentiile de turism si am gasit o gramada de tentatii. Prima data am intrat in sectiunile de early booking Spania si early booking Italia pentru ca sunt doua tari pe care as dori sa le vizitez pentru inceput.
Am si rude stabilite acolo si cred ca ar fi o placere sa ne intalnim si sa ne arate cam tot ce am putea vizita acolo.

Alte oferte la fel de tentante gasim si in categoria de Oferte Last minute.
Daca ar tine doar de mine, le-as alege doar pe astea, mereu, pentru ca preturile sunt foarte mici si chiar merita foarte multa atentie. De exemplu acum este disponibil un sejur in Cipru, 7 zile pentru doar 385 euro. Mi se pare foarte ok si plus ca destinatia este una la care cred ca viseaza o multime de persoane, printre care si eu, bineinteles. :D

As fi curioasa de calitatea cazarii dar cred ca se poate oglindi un pic in pret, si ne-am putea face astfel o idee despre ceea ce ne-ar astepta. Desi este foarte importanta cazarea, pentru mine conteaza mai mult sa vizitez anumite destinatii tinta, decat sa stau intr-un loc luxos.

Asa ca, pentru viitor am de unde sa aleg. Trebuie doar sa imi conving si partenerul, ceea ce poate fi un pic mai dificil.  Dar ramane de vazut. :)

Voi unde v-ati dori sa va petreceti vacanta de vara?



Comentarii

  1. eu nici nu stiu cu ce destinatie sa incep.sincer, as fi mai mult decat incantata sa plec undeva, oriunde, numai sa plec!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING