Un machiaj de zi cu un minim de efort

Buna fetelor!
De multe ori dimineata tot ce dorim este sa mai petrecem cateva minute in caldura patului nostru si sa nu ne gandim la nimic altceva in afara de relaxare.
Dar ceasul suna. O data. De doua ori. Il tot amanam. Dar pana cand? Nu putem face asta la nesfarsit pentru ca trebuie sa ajungem la job sau la facultate.
Si, pentru ca nu vrem sa ajungem acolo aratand ca recent trezite din somn, ci vrem sa fim mereu fresh si sa aratam impecabil, avem nevoie de cate trucuri pe care sa le putem folosi chiar si in cel mai scurt timp.
Pentru astfel de zile, in care timpul imi este dusman dar eu vreau totusi sa arat decent atunci cand ies din casa, eu folosesc o combinatie care nu da gres niciodata.

Aplic initial o baza de machiaj si un BB Cream pentru ca are o textura mai usoara, mai aerisita si eu de asta am nevoie pentru un look de zi. Fixez totul cu pudra pulbere si aplic un strop de bronzer sau blush intr-o nuanta piersicie pentru un plus de prospetime si apoi sunt gata pentru machiajul ochilor.

Mereu aleg sa pun accentul la acest nivel pentru ca natura m-a inzestrat cu niste gene foarte blondute si scurtute asa ca trebuie sa imi conturez ochii de fiecare data :)
Pentru un machiaj foarte rapid, perfect pentru a-l purta la facultate eu aleg doar doua produse.
Prima data folosesc un creion maro cu o consistenta cremoasa. Un astfel de creion este combinatia perfecta dintre creionul simplu si tus. Este mai usor de folosit, chiar si pentru fetele fara experienta, dar este mult mai intens decat un creion simplu. Asa ca avem avantajele ambelor produse intr-unul singur. Aleg nuanta maro pentru ca imi indulceste trasaturile iar pentru zi am nevoie doar de asta.

As alege creionul de la L'Oreal pentru ca este exact ceea ce caut si pretul este unul destul de bun.
Dupa ce il aplic la baza genelor superioare si doar in coltul extern al liniei genelor inferioare, intind bine cu o pensula cu peri scurti pentru un look mai natural.

Apoi mai am nevoie doar de o mascara pentru volum si alungire de la Max Factor, pentru ca exact asta lipseste genelor mele.
Prefer sa aplic mascara in dublu strat pe genele din coltul extern pentru a-mi alungi forma ochiului si intr-un singur strat pe genele din coltul intern.
Voi puteti aplica mascara asa cum va doriti, sau asa cum va permite forma ochilor.

Cu asta am terminat machiajul pe care il folosesc cel mai des in zilele in care timpul nu imi permite sa realizez ceva mai elaborat.
Creionul maro ma ajuta sa creez un efect de volum la baza genelor, iar mascara le intensifica atat culoarea cat si celelalte calitati :)

Cu foarte putine produse si chiar si cu foarte putini banuti, putem crea un machiaj pe care sa il purtam chiar si in fiecare zi. Poate fi usor schimbat chiar si intr-un machiaj de seara doar accentuand mai tare buzele si alegand un iluminator pentru pometi.

Ce parere aveti despre propunerea mea?  Este o modalitate la care sa recurgeti atunci cand nu aveti mai mult timp la dispozitie?



Comentarii

  1. La un astfel de machiaj recurg și eu de multe ori... doar că nu am o culoarea anume la creionul de ochi, aleg culoarea în funcție de dispoziție. Și pe pleoapa inferioară aplic de obicei negru.
    Creionul ăla de la L'oreal e identic cu SupperShok-ul de la Avon, doar că la un preț de 3 ori mai mare. :) Păcat însă că pe maro nu se mai găsește momentan la Avon.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu recurg de cele mai mule ori la maro pentru ca e mai soft. Am ales acest creion de la L'Oreal chiar datorita nuantei. :)
      Pe pleoapa inferioara evit de obicei negrul sau il folosesc doar spre coltul extern pentru a nu-mi ingreuna ochii prea tare. :)
      te pupacesc!

      Ștergere
  2. eu mizez pe rujuri in culori puternice :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu mai rar in culori puternice dar nu ma feresc nici de ele. :)
      pupici!

      Ștergere
  3. Ai descris machiajul pe care-l abordez. ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu cam ce acelasi gen de machiaj merg. In functie de chef imi conturez sau nu arcada cu un maro deschis :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu tot creionul Supershock de la Avon il folosesc,este foarte cremos si dureaza foarte mult timp.rimel, si asta e! Dimineata e cam greu cu machiajul elaborat

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING