De unde cumparam electronice?

Hey!
Nu stiu cum sunteti voi, dar de foarte multe ori eu sunt in dubii atunci cand trebuie sa fac mai multe cumparaturi. Daca am de luat mai multe categorii de produse, de preferat ar fi sa le gasesc pe toate in acelasi magazin online, pentru ca astfel nu trebuie sa platesc transportul de mai multe ori. De aceea sunt intr-o permanenta cautare de site-uri care sa ma multumeasca.
Un astfel de site este si evoMAG unde pot gasi cam orice de la mixere si pana la accesorii laptop.
Cam tot ceea ce caut gasesc acolo si asta este perfect pentru mine. Nu trebuie sa caut in mai multe magazine.
Chiar ma gandesc sa imi cumpar un mixer cu mai multe functii, pentru ca am gasit o multime de filmulete cu retete si parca mixerul meu nu ma mai multumeste. De aceea o sa studiez foarte bine oferta si sper sa gasesc ceea ce vreau, la un pret accesibil.

Ceea ce mi s-a parut foarte interesant a fost un incarcator universal laptop. De multe ori ma gandeam ce voi face daca se va strica incarcatorul, pentru ca nu stiam ca exista asa ceva universal. Cred ca ar fi foarte folositor pentru ca poate fi folosit pentru orice fel de mufa.
La fel ar trebui sa fie si pentru telefoane si chiar am vazut incarcatoare universale prin anumite magazine. Sunt foarte potrivite de purtat in geanta pentru ca pot fi folosite pentru mai multe tipuri de telefoane.
Cred ca sunt potrivite mai ales pentru cand mergem in calatorii. Astfel nu trebuie sa mai caram toate incarcatoarele, ci doar pe cel universal.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING