Cumparaturi online

Stiti ca sunt intr-o continua cautare a unori magazine de haine dama online pentru ca de foarte mult timp fac shopping doar in acest mod. Desi uneori imi e parca dor de plimbarile prin mall sau prin alte magazine fizice mai micute, tot la shopping-ul online ma intorc. Mi se pare mai comod si am mai mult optiuni la indemana.
Acum sunt in cautarea unor rochii de seara pentru ca in vara am nunta la niste prieteni si trebuie sa fiu pregatita.
De obicei vreau sa fiu gata cu mult timp inainte pentru ca atunci, in febra pregatirilor nu o sa mai am timp sa imi caut si rochita pentru eveniment. Sau, si mai rau, cand voi vrea neaparat sa gasesc, sunt singura ca nimic nu imi va fi pe plac.
Asa ca prefer sa incep sa ma uit pe oriunde se comercializeaza rochii de seara si atunci cand o voi zari, voi sti ca ea este aleasa. :)))

Asa procedez si cand trebuie sa cumpar cadouri pentru cei dragi. Nu astept pana in ultimul moment pentru ca nu voi gasi ceea ce doresc.
De aceea mereu cand merg prin magazine de haine femei arunc un ochi si in viitor si ma gandesc de ce am nevoie si daca imi atrage ceva atentia il cumpar exact in momentul acela pentru a scapa de griji.

Sunt de parere ca niciodata nu trebuie sa lasam totul pe ultima suta de metri, daca ne dorim sa iasa ceva de calitate. :)



Voi cum procedati atunci cand trebuie sa va pregatiti pentru anumite evenimente?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING