Deco-perete.ro – de ce am ales stickere decorative de la ei

Buna, fetelor!
Am vazut mai demult intr-o cofetarie cateva stickere decorative si de atunci mi-a ramas gandul la ele. Erau atat de dragute... negre pe fundal alb.. aratau demential.
Le-am mai vazut dupa un timp si intr-o optica medicala. Am ramas la fel de placut impresionata de ele si de atunci mi le-am dorit si pentru mine.
Le-am cautat peste tot si chiar nu stiam de unde le pot procura. Nu aveam idee atunci ca exista site-uri care chiar comercializeaza stickere decorative. Credeam ca le pot gasi prin diverse magazine.
Am incercat sa le caut si la un moment dat chiar am crezut ca le-am gasit. Dar am fost foarte dezamagita pentru ca erau niste stickere foarte slabute din punct de vedere calitativ. Erau foarte colorate si erau mai mult create pentru camerele copiilor. Am rasfoit toate modelele din magazin dar nu am gasit niciunul potrivit pentru ceea ce doream eu.
Pentru o perioada mi-am luat gandul de la ele si chiar incercam sa ma orientez catre altceva pentru a decora peretii. Stiti deja ca am ales sa las toti peretii albi. Mi se pare ca arata foarte bine si spatiul pare mult mai mare. Dar simt nevoie de a-i decora intr-un anumit fel.
De aceea cautam stickere mai serioase, pentru a aduce un plus de eleganta in casa.
Dupa ce a trecut timpul, am zarit tot felul de reclame pentru diverse site-uri care comercializeaza astfel de stickere decorative si am inceput sa sper. Erau exact ceea ce imi doream asa ca le-am luat pe toate la mana si le-am rasfoit.
Dar m-am oprit la www.deco-perete.ro pentru ca au foarte multe modele de stickere si chiar am de unde alege. Preturile sunt rezonabile pentru ceea ce imi doresc eu. 
Am ales chiar si un favorit :)
Acesta, care reprezinta un copacel cu fructe, mi se pare perfect pentru o camera de zi. Mi se pare ca insufleteste locul in care il amplasezi si de fapt este un simplu sticker. Chiar l-as cumpara pentru a-mi insenina si mie o camera. :)
Culorile mi se par si ele perfecte, pentru ca se potrivesc bine cu o mobila din lemn solid, de culoare foarte inchisa. 


 



De pe ch3815h.wordpress.com, am aflat si despre tapetele de interior, si ele la fel de simpatice. As folosi unul foarte calduros pentru un dormitor. :)
Cand m-as trezi dimineata mi-as dori sa vad acest peisaj. Cred ca nu m-as mai satura de aceasta insula superba. Mi se pare ceva mirific. 

In plus, am vazut chiar si un filmulet sau mai degraba un tutorial de aplicare al stickerelor si mi se pare destul de simplu. Tehnica este una usoara asa ca doar cu putina indemanare as putea reusi sa imi imbogatesc peretele initial alb si anost cu un model foarte simpatic, pe placul meu. 
Cred ca este un mod foarte simplu dar si foarte cochet de a decora camerele. Mie imi place mobila minimalista si atunci cred ca daca m-as folosi de cateva stickere as putea crea ceva foarte dragut.


Voi ati folosi aceasta metoda de decorare? :)




 

 


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING