Review: Invisibobble Traceless Hair Ring

Buna dimineata, fete frumoase!
Desi vremea nu e tocmai pe gustul meu, incerc sa fiu binedispusa in fiecare dimineata. Chiar daca perioada de toamna, cu ploi si vant este departe de a fi printre favoritele mele, tebuie totusi sa ma acomodez si sa imi intru cat mai repede in ritm.
Am reusit sa trec de prima saptamana de facultate, asa ca acum sunt ceva mai relaxata si parca si dorm ceva mai binisor. :)

Pentru astazi v-am pregatit un nou review, de data asta unul mai special pentru ca nu este vorba despreun produs cosmetic asa cum se intampla de obicei, ci este vorba despre un produs de coafat.

Cand am zarit prima data Invisibobble pe Aoro, am stiut ca trebuie sa iau si eu cel putin un set.
Puteti gasi Invisibobble atat in varianta simpla, cat si impreuna cu o clama si doi buretei pentru cocuri.
Eu am ales sa imi cumpar varianta simpla, pentru ca buretel am deja si nu mi-ar mai trebui inca doi.

Gama de culori pentru Invisibboble este foarte larga asa ca aveti de unde alege. Desi initial ma gandisem sa optez pentru un inel pentru par negru, pana la urma am ales maro pentru ca se potriveste mai bine culorii mele de par.



Au venit frumos ambalate in aceasta cutiuta. Invisibobble sunt mici instrumente de prins parul, in forma firului de la vechile telefoane fixe.

Eu am urmarit multe filmulete pe Youtube cu ceva coafuri realizat doar cu Invisibobble si atuci am realizat ca imi trebuie neaparat asa ceva. :D

Dar aceste Invisibobble promit ca nu rup firele de par si ca nu lasa urme precum elasticele uzuale.

Intotdeauna am avut o problema cu urmele de elastic. Daca voiam sa imi prind parul pentru cateva ore si apoi sa il las iar desfacut, nu o mai puteam face datorita urmelor lasate de elastic. Insa Invisibobble rezolva problema. Imi place ca pot purta parul strans fara ca mai apoi sa ramana urme.

Spuneam mai sus de fire smulse. Intr-adevar Invisibobble este mai bland cu firele de par decat alte instrumente de prindere, insa mi s-a mai intamplat sa se mai rupa cate un fir. Oricum e mult mai bine astfel decat cu ce foloseam inainte.

In plus, daca imi doresc sa prind parul in coc dupa ce l-am prins in coada cu Invisibobble, nu-mi ramane decat sa prind varful intre buclele acestui instrument si totul se rezolva de la sine fara a folosi un elastic suplimentar sau agrafe.

Desi dupa folosire se largesc, daca le lasam sa se odihneasca, isi revin la forma initiala. Daca sunt foarte deformate, nu mai revin chiar la dimensiunile initiale, insa tot se mai strang buclele. :)

Eu folosesc Invisibobble aproape zilnic si chiar ma bucur ca l-am descoperit. Mi-as mai dori si pe alte culori insa cred totusi ca aceasta mi se potriveste cel mai bine. :)

Pretul este de 17 lei, chiar destul de mic pentru 3 astfel de produse de coafat. :)

Voi ati incercat Invisibobble? Ce parere aveti despre el?


Comentarii

  1. Chiar vineri cand eram in oras am vazut la cineva un astfel de inel si m-am gandit ce demodata sunt ca eu folosesc inca elastice clasice si poate ar fi timpul sa evoluez :)). Singura mea teama este ca nu imi va prinde parul asa de strans precum elasticul si mie nu imi place sa il am in coada lejera...dar as incerca si eu. Multumim pentru review ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu mare drag. sa stii ca iti prinde parul la fel de bine. tine doar de tine cat de strans il vrei. :D Sper sa iti placa. :)
      pupici!

      Ștergere
  2. Nu l-am folosit insa dupa ce am citit articolul tau, recuniosc ca ma tenteaza ideea:). Cu siguranta il voi testa sie u la urmatoarea comanda pe aoro!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca te-am facut curioasa. :) sper sa iti placa si tie la fel de mult. pupici!

      Ștergere
  3. Am ceva asemanator...luate din Jumbo. Trebuie sa recunosc ca sunt minunatte aceste chestii!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING