Recomandare Serial: The Mentalist

Buna dimineata, fete frumoase!
Astazi este ziua mea cea libera (partial), asa ca vreau sa ma bucur de ea din plin. Si sper sa faceti si voi la fel. De aceea am hotarat sa vin cu o noua recomandare de serial.

A trecut ceva timp (cam mult) de la ultima postare de acest gen, asa ca era timpul pentru una nou-nouta. Ce-i drept, mi-a luat ceva mai mult timp sa termin acest serial pentru ca a avut si 7 sezoane dar si pentru ca am mai vazut ceva intre timp (O telenovela, dar despre ea nu cred ca v-ar interesa, desi a avut un subiect tare interesant).

Ultimul serial terminat este The Mentalist, un serial pe care am mai incercat sa il vad in urma cu ceva ani, cand nu era inca terminat dar ulterior m-am decis sa astept finalul dupa care sa il pot vedea in liniste, fara sa astept cu sufletul la gura aparitia urmatorului sezon.

sursa
Patrick Jane a devenit consultant pentru CBI (California Bureau of Investigation) dupa ce sotia sa a fost ucisa de catre Red John, un criminal in serie pe care Jane l-a sfidat intr-un show televizat.

Inca din acea zi, Jane si-a promis ca il va gasi pe Red John si ca il va omori, chiar de va fi ultimul lucru pe care il va face. Dar Red John nu este un criminal obisnuit. El intra in jocul lui Jane si il provoaca ori de cate ori are ocazia, lasandu-i indicii care l-ar duce spre el.

Intre timp, Jane participa la anchetarea altor cazuri (cate unul diferit in fiecare episod). El reuseste sa rezolve cazurile bazandu-se pe abilitatile sale de a observa micile detalii ce dau de gol persoanele in cauza. Analizeaza foarte bine tot ceea ce vede, observa gesturile fine ce tradeaza minciuni, pune in aplicare trucuri astfel incat sa ii poata prinde in plasa pe faptasi.

Echipa alaturi de care lucreaza ii are ca si componenti pe Teresa Lisbon, Kimball Cho, Grace Van Pelt si Wayne Rigsby. Toti merita urmariti si separat pentru ca au povesti frumoase si fac o treaba minunata in cadru CBI.

Un lucru nu mi-a placut la serial si anume ca atunci cand actrita ce a interpretat-o pe Grace a fost insarcinata in realitate, personajul sau statea in permanenta la birou, ascunzandu-se efectiv in spatele mobilierului sau a cutiilor atunci cand era in miscare. In momentul nasterii au scos-o din serial pentru cateva episoade, invocand un curs in strainatate. Consider ca decat sa o ascunda astfel, mai bine o trimiteau la curs mai devreme sau o faceau insarcinata si in film, ca avea cu cine. :D

Un serial care mi-a placut tare mult si care pe langa cazurile separate din fiecare episod a urmarit si o poveste de fond, prinderea si demascarea lui Red John. Am urmarit cu mare interes fiecare episod si probabil ca nu m-as plictisi la o revedere.

Patrick Jane este un personaj care te face sa il admiri si sa te minunezi in fiecare minut de trucurile pe care le face pentru a deconspira faptasii. :)

Daca nu l-ati vazut inca, sa stiti ca inca nu e timpul pierdut. :D Daca sunteti fani ai filmelor politiste, atunci clar nu trebuie sa il ratati pe acesta.

Va las si un trailer. Nu are sonor, insa a fost cel mai bun pe care l-am gasit. :D





Comentarii

  1. Si eu l-am vazut, a fost genial! Unul din cele mai bune seriale ever made!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar un serial genial. ma bucur ca ti-a placut si tie!
      pupici!

      Ștergere
  2. Si mie imi place acest serial. Personajul principal are mult farmec!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING