Back to School (New Stuff)

Buna dimineata, fete frumoase!
Am absentat deja mult prea mult timp dar mi-am propus ca de astazi sa revin in forta. Sper sa am putere dar mai ales timpul necesar pentru a fi din nou la fel de activa cum eram in trecut.

Am avut cateva saptamani foarte grele, dar bine ca s-au terminat. Nu-i bai! Ca vin altele. :)))

Luni am inceput si ultimul an de facultate care se anunta nu tocmai lejer, asa cum speram. Oricum, intotdeauna in prima saptamana totul pare infernal. Sper sa ne dam seama despre cum stau lucrurile si sa ne mai linistim in perioada urmatoare.

Este un semestru incarcat mai ales datorita locatiilor in care avem cursuri. Ne plimbam prin tot orasul in cel mai scurt timp, ba chiar avem ore si intr-un alt oras. Nu-mi place deloc sa ma fatai pe drumuri. :( Dar oare cui ii place?

Revenind totusi la lucruri mai dragute, va anunt ca pentru inceputul de scoala, am facut si mici cumparaturi. Nu foarte multe, ca sa nu aruncam banutii chiar din prima zi. Avem timp sa ne orientam catre lucruri de calitate si mai putin costisitoare. Dar asta in saptamanile urmatoare.

Pentru inceput insa, am decis caam nevoie de o noua pereche de pantaloni, dar si de o bluza cu maneca lunga, dintr-un material nu foarte gros.


Asa ca am ales o pereche de jeansi simpli, cu talie inalta si foarte elastici. Cautam de multa vreme o pereche de acest gen si ma bucur ca i-am gasit la mine in oras.
Bluzita este si ea destul de simpla, singurele accesorii fiind fermoarele de pe umeri. Manecile sunt lungi dar se pot prinde cu nasturi si se pot face 3/4.
Am ales si doua perechi de sosete colorate pentru a-mi incalzi un pic zilele acestea atat de racoroase.

Tot pentru un inceput de scoala racoros, m-am pregatit si cu o pereche de ghetute noi.
Imi doream o pereche de ghete asemanatoare cu cele pe care le am de pe Romwe si care au inceput sa prezinte semne de deteriorare. :D Mi-am dorit o pereche inlocuitoare inca de anul trecut dar nu gaseam nimic sa ma multumeasca. Si cand in sfarsit le-am zarit pe acestea la BFashion, am plasat imediat comanda. :D
Sunt minunate si deja pot spune ca ma bucur de ele. Vremea ploioasa din Constanta nu ne mai permite sa umblam incaltati cu altceva. :D

Si pentru ca tot am adus vorba despre ploaie, ieri am fost si la cumparaturi de umbrele. :))))


Am fost prima data in Auchan dar umbrelele de acolo nu m-au multumit. Ma orientasem spre una stil baston dar trebuie sa am in vedere si unde o pot depozita atunci cand merg la facultate si cu una atat de mare nu m-as fi descurcat. Asa ca am mers apoi la Hervis si am dat peste aceasta umbrela colorata si s-a lipit cumva de mana. :D
Imi place si sper sa fie mai rezistanta decat precedenta.

Ultimul produs cumparat a fost Big False Lash Mascara de la Avon:
Am constatat cu surprindere ca rimelul meu favorit de la Famasi s-a terminat asa ca m-am vazut nevoita sa aleg un nou produs pentru gene. Si pentru ca tot vazusem pe la TV reclama pentru aceasta mascara, am decis sa o si cumpar. Pana acum imi place destul de mult. Poate in viitor ma mobilizez si pentru un review detaliat.:)

Si iata-ne ajunsi si la final. Acestea sunt produsele pe care le-am achizition recent, cu gandul lainceperea anului universitar. Voi cum v-ati pregatit?


Comentarii

  1. Those boots are amazing! You bought some cute stuff :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te bucuri de tote noutatile prezentate! :)
    Imi plac mult ghetutele. :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING