NOTD: Oh, Mr. Darcy!

Buna dimineata, fete frumoase!
Daca ieri am adus in casele voastre un serial ce sper sa va placa, iata ca astazi ne reintoarcem la unghiute si vreau sa va prezint ce port saptamana aceasta. Va fi si un review dar si un swatch si sper sa va placa.

Oja despre care este vorba vine tot de la Rimmel. Daca tot mi s-a deschis apetitul cu oja de saptamana trecuta, am zis sa continui in aceeasi nota. Asa ca astazi avem o alta colectie si o alta nuanta, Salon Pro, respectiv Oh, Mr. Darcy!


De multa vreme imi doream un nude frumos, potrivit pentru toamna dar si pentru multe alte ocazii in care nu ai altceva potrivit pentru o anumita tinuta. Imi plac unghiutele nude si le-as alege in multe situatii. Aceasta nuanta bate un ic inspre gri si parca asta o face si mai speciala.

Bineinteles ca am cautat imagini cu swatch-uri pentru aceasta oja si ceea ce am gasit m-a convis sa o cumpar.
Pensula este lata, asa ca imi faciliteaza aplicarea, iar oja devine opaca din doua straturi. Un alt lucru care imi place la aceasta oja este faptul ca se uniformizeaza foarte frumos dupa aplicare si nu lasa brazde inestetice.


Si rezistenta este una foarte buna. Sunt in a 5-a zi de purtare si inca sunt intacte. :)

Ce spuneti? Va place noua mea achizitie? Voi ati purta o astfel de nuanta?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING